به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، مهرداد لاهوتی در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید برای حل مشکلات مردم گام های خوبی برداشته شده است.

وی با اشاره به 135 میلیارد ریال اعتبارات مبادله شده شهرستان لنگرود افزود: این میزان اعتبار معادل 54 درصد اعتبارات شهرستان است که به هیچ وجه قابل نیست.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آسیب ها و خسارات وارده به این شهرستان در سیل های اخیر گفت: لنگرود بیشترین آسیب را متحمل شد و با کمک های دولت برای جبران آسیب های مردم توانستیم آرامش نسبی در شهرستان حاکم کنیم.

وی با اشاره به اجرای پروژه عمرانی بیمارستان 137 تختخوابی لنگرود تصریح کرد: تلاش می کنیم که این بیمارستان را در دهه فجر امسال برای ارتقای سلامت شهرستان به بهره برداری برسانیم.

لاهوتی با اشاره به اجرای پروژه کنارگذر لنگرود به طول 20 کیلومتر برای حل مشکل ترافیک شهرستان بیان کرد: برای ادامه این پروژه 15 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است که از مسئولان لنگرود تقاضا دارم برای همکاری بیشتر و پرهیز از کارشکنی در جهت تأمین مصالح موردنیاز این پروژه اهتمام داشته باشند.

وی در خصوص مشکل زباله لنگرود گفت: برای ساماندهی این معضل دو میلیارد و 500 میلیون تومان اختصاص یافته که تاکنون یک و نیم میلیارد تومان آن جذب شده است که متأسفانه زمین مناسب برای زباله های لنگرود وجود ندارد و این مسئله باید هر چه زودتر توسط مسئولان محلی حل گردد و تا زمانی که مشکلات را بین خودمان حل نکنیم توسعه بین شهری مان وجود نخواهد داشت.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی از افتتاح بیمارستان کومله، کنارگذر و دو سد لاستیکی لنگرود در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: با ادغام روستاهای کم جمعیت برای گازدار شدن این روستاها تلاش شود.

وی از احداث زمین چمن مصنوعی در کومله خبر داد و تصریح کرد: تاکنون دو زمین چمن مصنوعی در لنگرود و شلمان به بهره برداری رسیده است.

لاهوتی با تأکید به شهرداران برای زیباسازی و توجه به وضع آسفالت و پیاده روها افزود: برای تجهیز شهرداری ها به ماشین آلات سنگین تلاش می کنیم.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان