به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه لنگرود، اظهار کرد: هیچ لباسی گران تر از لباس تقوا نیست و خدا انسان باتقوا را پای میز محاکمه نمی کشاند.

وی افزود: کسانی که در دنیا پشت شان به خدا گرم باشد آسیبی نمی بینند به یک درس کربلا و اربعین این است که اگر برای خدا راه رفتی خدا نیز در مسیرها کمک می کند.

امام جمعه لنگرود با اشاره به حضور گسترده مسلمان جهان در همایش اربعین حسینی گفت: اربعین امسال ذهنی نخبگان دنیا را بیشتر از سال گذشته به خود مشغول کرد و این سوال ذهن شان ایجاد شد اربعین چطور میتینگ است که هزاران آدم با پای خود در آن شرکت می کنند.

سلیمانی با اشاره به سانسور رسانه های خارجی از بزرگ ترین تجمع در جهان بیان کرد: در عصر انفجار اطلاعات تمام دنیا فهمیدند که در کربلا و روز اربعین چه خبر است و رسانه های خارجی به زبان خودشان بزرگ ترین تجمع جهان تشیع را سانسور کردند.

خطیب جمعه لنگرود با اشاره به اهمیت برپایی تجمع اربعین حسینی و تأثیرگذاری آن در جهان تصریح کرد: اربعین تبدیل به سبک زندگی برای انسان ها شده و از خودسازی به جهانی سازی تبدیل شده است.

وی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با پوتین گفت: امام خامنه ای به حذف دلار در مبادلات جهانی اشاره و تاکید دارند و لازم است نخبگان و متخصصان اقتصادی در این خصوص وارد عمل شده و برنامه و طرح به دولت و مجلس ارائه دهند.

سلیمانی بیان کرد: عربستان از شکست های زنجیره ای داعش توسط نیروهای مقاومت در خشم است و با توطئه استعفای حریری به دنبال خراب کردن میدان سیاسی منطقه است که باز هم راه به جایی نمی برد.

امام جمعه لنگرود افزود: بیش از ۵۰۰ نفر از شاهزادگان عربستان دستگیر به شکنجه شدند تا شاهزاده محمد بن سلمان خود را تسویه کنند عربستان در تمام کارهای خود را به بن بست رسیده است و آمریکا نیز در خصوص رفتارهای عجولانه شاهزاده جدید به عربستان هشدار داده است.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان