به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، حجت الاسلام احد آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس گفت: آنچه که امروز از لسان برخی همکاران نماینده درباره رفع تدریجی حصر سران فتنه می شنویم جای بسی تعجب و افسوس دارد.

وی افزود: گویا برخی هنوز متوجه شرایط این روزهای کشور و جایگاه خویش به عنوان وکیل مردم نشده اند و خود را وکیل افرادی معدود و معلوم الحال می دانند.

*حصر عده ای که علیه حاکمیت خروج کرده اند محلی از اِعراب نداشته

آزادی خواه در توضیح گفت: اینکه حصر رفع می شود یا نه، منوط به حفظ امنیت ملی کشور و حفظ آرامش مردم شریف است و در کنار امنیت این مرز و بوم، حصر عده ای که علیه حاکمیت خروج کرده اند محلی از اِعراب نداشته و تصمیم گیری در این باره با مسئولان امنیتی و کارشناسان این امر است.

اگر این همه مصاحبه و نطق را به جای رفع حصر، برای رفع موانع تولید، اشتغال، رکود و تورم معطوف کرده بودند، امروز چهره ای دیگر از وضعیت کشور شاهد بودیم.

وی خاطرنشان کرد: مضافاً بر این، آنچه که کراراً از سوی حقیر به مسئولان و همکاران عزیز گوشزد شده اولویت ها و مطالباتی است که بدنه اجتماعی به جد، پیگیر آن بوده و گاه و بی گاه با تجمع در مقابل مجلس و سایر سازمان ها و نهادها سعی در یادآوری این مطالبات به نمایندگان و وکلای خود دارند.

* مطالبات مردم دغدغه برخی نمایندگان نیست

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود این، به نظر می رسد توجه به این مطالبات به هیچ وجه، دغدغه برخی نمایندگان نبوده و به اصطلاح «آب و نانی» از پیگیری خواسته های واقعی مردم نصیب آنها نمی شود.

وی تصریح کرد: باید کسی کر باشد تا فریاد تظلم مالباختگان مؤسسات مالی را نشنود و کور باشد تا وضعیت نامناسب معیشت و اشتغال مردم را نبیند.

* شعارهای مردم در حال تغییر است، اما برخی نمایندگان خواستار رفع حصر هستند

آزادی خواه در ادامه گفت: شعارهای مردم به دلیل اهمال مسئولان امر، از مشکلات صنفی به سمت شعارهای ساختارشکنانه در حال تغییر است، اما برخی در این شرایط، خود را به تجاهل زده و خواست مردم را رفع حصر می دانند.

وی اضافه کرد: آنچه قلب هر انسان آزاده و دلبسته به انقلاب را به درد می آورد، بی توجهی به اصطلاح وکلای مردم به این حجم بی عدالتی و کاستی در دستگاه اجرایی است.

عضو مجمع نمایندگان استان همدان گفت: آنان که افتخار پوشیدن لباس «وکیل الرعایایی» را به ننگ مُتِلَبّس شدن به ردای «وکیل الدولگی» فروخته اند، اگر این همه فشار، مصاحبه و نطق را که برای موضوعات غیر ضروری صادر می شود، در جهت رفع موانع تولید، اشتغال، رکود، تورم و سایر مشکلات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی معطوف کرده بودند، امروز چهره ای دیگر از وضعیت کشور شاهد بودیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: با وجود این، حقیر که به فضل خدا از دیار تنها وکیل الرعایای تاریخ این کشور کریم خان زند مفتخر به خدمت گزاری به مردم این مرز پرافتخار هستم، عزم خود را جزم کرده ام تا فریادی باشم بر سر کسانی که خود را به خواب زده و دچار تغافلی تأسف بار در مقابل خواسته های به حق ملت شریف و انقلابی ایران شده اند.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : مهدوی مددجو

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان