احمد بندری در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با اشاره به فعالیت های موسسه الزهرا برای ایتام و نیازمندان، اظهار کرد: موسسه خیریه الزهرا (س) در سال 1378 افتتاح شد و تاکنون 118 خانوار شامل 365 نفر را تحت پوشش قرارگرفته است.



وی بابیان اینکه این موسسه از طریق کمک های نقدی، واریز به حساب و قلک هایی که در بین مردم توزیع شده کسب درآمد می کند، گفت: افراد معتمد این موسسه خیریه خانواده های ایتام و نیازمندان را شناسایی و طی مدت 15 روز کاری اقدامات تحقیقاتی و تکمیل مدارک جهت تحت پوشش گرفتن افراد انجام می شود.



مدیر عامل موسسه خیریه الزهرا (س) لنگرود افزود: تاکنون 23 واحد مسکونی برای افراد نیازمند و ایتام ساخته شده است که تمام هزینه های ساخت این واحدها توسط خیرین این موسسه پرداخت شده است.



بندری با اشاره به کمک های فصلی نقدی و غیر نقدی به افراد تحت پوشش، بیان کرد: پرداخت مستمری ماهیانه و توزیع سبد کالا شامل ماکارونی، سویا، گوشت، مرغ، حبوبات و ... در هر فصل و چهار بار در سال انجام می شود.



وی بابیان اینکه تهیه پوشاک فصلی، تهیه لوازم التحریر دانش آموزان و لوازم موردنیاز افراد تحت پوشش در طول سال از دیگر اقدامات این موسسه است، گفت: تاکنون به 35 نوعروس کمک هزینه نقدی به ارزش 4 میلیون ریال پرداخت شده است.



مدیر عامل موسسه خیریه الزهرا (س) لنگرود بیان کرد: خیرین می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت 6221061080027362 در بانک پارسیان به حساب موسسه خیریه الزهرا (س) لنگرود واریز کنند.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان