به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، محمد حسینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به شرایط پیچیده امروز کشور اظهار کرد: بی شک تمام اقشار و نهادها دلسوز نظام هستند و باید در عمل نیز همراهی خود را نشان دهند.

وی با یادآوری بالا بودن هزینه های جاری کشور تصریح کرد: در 6 ماه نخست امسال دولت 111 هزار و 500 میلیارد تومان درآمد از محل فروش نفت، مالیات، فروش اوراق کسب کرده، در حالی که 111 هزار و 900 میلیارد تومان هزینه جاری پرداخت کرده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود: دولت در این مدت 400 میلیارد تومان از خزانه قرض کرده است که این مبلغ بابت حقوق، مزایا و هزینه داخلی ادارات دولت بوده است.

حسینی گفت: مردم انتظار انجام طرح هایی از جمله آسفالت، طرح هادی، جاده و اقدامات زیربنایی دارند، با توجه به هزینه های جاری همه پول صرف پرداخت به نهادهای دولتی شده به طوری که حتی مالیات نیز به خودمان برگشته است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: باید همه با هم به جای هزینه تراشی به داد این مملکت برسیم و هر یک در جایگاه خودمان کمک کنیم همان گونه که در هشت سال جنگ تحمیلی با مشکلات ساختیم.

حسینی اظهار کرد: گاهی یک ایده خوب می تواند نجات بخش باشد که در این راستا باید به فکر طرح های سازنده برای ساختن و آباد کردن هر چه بیشتر میهن اسلامی باشیم.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان