به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، محمدمهدی قربانیان امروز در گفت وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به اهمیت ارتقا سطح مربیان طرح تربیت حافظان قرآن کریم اظهار کرد: این دوره به مدت ۴ ساعت و با حضور یکی از اساتید برجسته خواهر گیلان برگزار شد.



وی بابیان اینکه ۲۵ مربی خواهر در قالب اصول کلاس داری و روش های نوین تدریس و کارگاه عملی صوت و لحن آموزش دیده اند، گفت: این طرح با میزبانی مرکز تخصصی قرآن کریم موقوفه شهید عزیزیان شهر کومله از توابع شهرستان لنگرود به اجرا درآمد.



رئیس اداره امور قرآنی اوقاف استان گیلان با تأکید بر اینکه حاضرین با جدیدترین روش های انتقال مفاهیم به متربیان و قرآن آموزان آشنا شده اند، افزود: طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم هم زمان با سراسر کشور برای ششمین سال متوالی در شهرستان لنگرود در حال اجرا و قریب به ۱۰۰۰ قرآن آموز به شکل مستمر در قالب ۵۱ کلاس در ۱۸ بقعه متبرکه شهرستان، زیر نظر ۴۸ مربی در حال فعالیت می باشند.



قربانیان بابیان اینکه ۲۱ نفر از این مربیان طی سنوات گذشته و سال جاری در دوره های پیشرفته کشوری و استانی شرکت کرده اند بیان کرد: این مربیان حائز رتبه قبولی و مجوز تدریس در کلاس های این طرح در سطح شهرستان لنگرود گردیده اند.



رئیس اداره امور قرآنی اوقاف استان گیلان گفت: نخستین کارگاه آموزشی ارتقاء سطح، ویژه مربیان طرح تربیت حافظان قرآن کریم در شهرستان لنگرود با تدریس و هدایت گری خانم صادقی از اساتید برجسته قرآنی گیلان برگزار شد.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : مییابداحداث

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان