به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، آیت الله احمد پروایی در یادواره شهدای کمنی در مسجد چهارده معصوم لنگرود برگزار شد اظهار کرد: شهدا عاملین اصلی رفتار و منش ائمه حافظ دین بودند و وظیفه ما است که در مسیر آنان برای حفظ انقلاب جان فشانی کنیم.



وی با اشاره به اهمیت حق الناس گفت: امام حسین در کربلا به یارانش فرمود هرکسی حقی بر گردن دارد برگردد و نخست دین خود را ادا کند ولی امروزه برخی به راحتی از حق الناس می گذرند به نسبت به آن بی تفاوت هستند.



نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری افزود: خمس مال ایتام از خدا در حالی که از طریق روزی به انسان می دهد بخشی را به عنوان خمس انسان باید پرداخت کند.



پروایی با اشاره به اثرات منفی مال شبهه ناک در زندگی انسانها تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید کرده دیرکرد بانک ها را حرام اعلام می کنند ولی بانک مرکزی آن ها را حلال و واکنش نسبت به آن ندارد و چه بسا با حساب هایی که دیرکرد دارند برخورد قضایی هم می کنند.



عضو مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه پیامبر آغازکننده هیچ جنگ و جدلی نبود گفت: عده ای بعد از فتح مکه توسط پیامبر سودای انتقام از ابوسفیان را داشتند ولی پیامبر فرمود همه در سایه رحمت اسلام قرار دارند این در حالی است که برخی از مسئولین بعد از به قدرت رسیدن به راحتی افراد مقابل خود را از مسیر راه حذف می کنند.



وی با تأکید بر اینکه پیامبر با جهالت و ضلالت و بر پایه عدالت با دشمنان مبارزه کرد بیان کرد: شهدا برای انتقام از کسی نرفتن بلکه برای دفاع از حریم میهن و ولایت مطلقه فقیه جان سپاری کردند.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان