فرمانده مرزبانی گیلان از پاکسازی نوار ساحلی نقاط آلوده این استان در راستای اقدام های کنترلی و برقراری نظم و امنیت در مرزنشینان و ساحل نشینان این استان خبر داد.

به گزارش لنگرنیوز ، سید یوسف مرتضوی امروز در گفت وگو با  فارس با اشاره به عملکرد مرزبانی استان در نیمه نخست امسال، اظهار داشت: در این مدت 393 هزار و 696 نفر ساعت گشت زنی و کمین ها و دیده بانی صورت گرفت.

 

وی، کشف 83 کیلو و 532 گرم انواع مواد مخدر و مقادیر قابل توجه مشروبات الکلی را از جمله نتیجه گشت زنی های مذکور ذکر کرد.

 

فرمانده مرزبانی گیلان، کشف بالغ بر 17 هزار تور ماهیگیری غیر مجاز و حدود 647 قطعه ماهیان خاویاری و... را از دیگر نتایج گشت زنی مذکور برشمرد.

 

این مسئول تصریح کرد: ارزش ریالی مجموع کشفیات بالغ بر 992 میلیون و 767 هزار و 500 ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش کشفیات و در عقبه نیز کاهش جرایم داشتیم.

 

مرتضوی، درباره اقدام های کنترلی در نوار مرزی گیلان، یادآور شد: با تشدید اقدام های کنترلی در نوار مرزی و ساحلی تعداد 10 نفر از عابران پیاده غیرمجاز دستگیر شدند.

 

وی اضافه کرد: در راستای برقراری نظم و  امنیت در مرزنشینان و ساحل نشینان نوار ساحلی و نقاط آلوده گیلان پاکسازی شده است.

 

این مسئول با اشاره به کسب موفقیت ورزشی مرزداران گیلان، یادآور شد: مرزداران گیلانی سال گذشته و امسال یک مدال طلا و دو مدال نقره استانی قایقرانی در آب های آرام و یک مدال برنز را کسب کردند.

 

فرمانده مرزبانی گیلان، معرفی مرزداران به اردوی تیم ملی قایقرانی را حاصل تلاش مرزبانی گیلان در عرصه های ورزشی ذکر کرد.

 

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان