به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، اسدالله عباسی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رودسر در واکنش به دستور ستاد تنظیم بازار کشور مبنی بر واردات کسری برنج از خارج اظهار کرد: طبق قانون مصوب مجلس شورای اسلامی سه ماه قبل و سه ماه بعد از برداشت برنج، واردات و عرضه این محصول از خارج ممنوع است.

وی با اشاره به تذکرات گذشته مجلس به دولت در خصوص منع واردات برنج افزود: درگذشته موضوع منع واردات برنج از سوی مجلس مورد پیگیری قرارگرفته و بازهم باید تحت تعقیب و پیگیری قرار بگیرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نابسامانی ها در حوزه تولیدات کشاورزی گفت: متأسفانه وزیر جهاد در بخش کشاورزی عملکرد خوبی ندارد.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با ابراز نگرانی از وضعیت دو محصول استراتژیک شمال کشور خاطرنشان کرد: ما از حجتی در مدیریت بخش های برنج و چای ناراضی هستیم.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابزار نظارتی مجلس در جلوی گیری از واردات بی رویه مطرح کرد: تا زمانی که وضعیت برنج داخلی مشخص نباشد اجازه واردات این محصول استراتژیک را نخواهیم داد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت به انسجام استانداران شمالی در خصوص مدیریت صحیح برنج شمال کشور تاکید کرد و گفت: انتظار داریم استاندارهای برنج کار ازجمله استانداران شمالی در این بخش ورود کنند و اجازه ندهند این محصول تولیدی کشاورزان آسیب ببیند.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان