به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، محسن علیخانی در بیست و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران در خصوص گزارش عملکرد پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اظهار داشت: بر اساس بند یک مصوبه شورای عالی ترافیک مصوب 15 دی ماه سال 95 مقرر شده بود در موضوع حمل و نقل بازنگری صورت بگیرد و سوال بنده این است که آیا این بازنگری در حمل و نقل جامع صورت گرفته است یا خیر.

وی افزود: آخرین مطالعات درباره حمل و نقل مربوط به سال 83 است و هم اکنون 13 سال از آن می گذرد.

عضو شورای شهر تهران بیان کرد: با توجه به این موضوع آمار و ارقام دقیقی در حوزه حمل و نقل وجود ندارد و معمولان اقداماتی که انجام می شود با خطا صورت می گیرد.

وی افزود: حضور آقای نجفی در دولت برای ما نیز موجب خرسندی بود و انتظار داشتیم که حداقل هماهنگی بین شهرداری و دولت بیشتر شود ولی این طور نشد و در خبرها می شنویم که تأمین اجتماعی حساب شهرداری را مسدود می کند و این در حالی است که تأمین اجتماعی با قالیباف توافق می کند ولی با نجفی در این دولت توافق نمی کند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران افزود: عدم واریز بدهی های دولت یکی دیگر از موارد بود که تا کنون یک ریال از آن نیز پرداخت نشده است.

علیخانی افزود: قرار بود خط 7 مترو اشکالات آن برطرف شود و این خط به حق تعطیل شده و معاون شهردار توضیح بدهد که چه اقداماتی برای این خط صورت گرفته است.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان