به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، سردار محمدعلی حق بین در جلسه هفتم شهید مدافع حرم بابک نوری با ارزیابی اقدامات شهدای مدافع حرم در سوریه اظهار داشت: شهید بابک نوری یکی از افتخارات مردم گیلان، دانشجویان و دانشگاهیان می باشد و این افتخار بدین سبب است که مردم خوب ایران اسلامی توانسته اند فرزندان دلیری چون او را تحویل جامعه دهند.



وی با بیان اینکه شهید بابک نوری و دیگر شهدای روز خونین منطقه بوکمال سوریه، با افتخار به وصال معبود شتافتند، افزود: این جوان ولایت مدار، فردی بود که با بصیرت خود افتخار شایان توجهی را به ارمغان گذاشته است.



فرمانده لشکر ۱۶ قدس گیلان با تبیین داستان ظهور داعش و جنایات قریب به شش ساله آن گفت: با این پیروزی، شاهد سرگردانی دنیای غرب و آمریکا هستیم که قریب به ۱۵ سال همه توان خود را جمع کرده و هزینه های فراوانی را صرف این مقوله کرده بود.



حق بین با اذعان به اینکه دشمنان می دانستند موشک ها و سلاح های آن ها ناکارآمدی خود را در جنگ هشت ساله با ایران اسلامی نشان داده است، اظهار کرد: دشمنان سلاح جدیدی به نام “داعش” را در مقابل جمهوری اسلامی ایران طراحی کردند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی را از بین ببرد.



وی با تاکید به اینکه آنها می دانند، اگر بخواهند با جمهوری اسلامی ایران مقابله کنند می بایست جنازه های سربازان خود را در خیابان های آمریکا تشییع خواهند کرد، تصریح کرد: دشمنان به این نتیجه رسیدند که سلاح و تجهیزات آن ها جوابگوی مقابله با جمهوری اسلامی ایران نیست لذا تقریباً حدود شش سال از همان منطقه بوکمال با جنایاتی از جمله بریدن سر مردم از جمله کودکان سلاح جدید خود را نمایان کردند.



فرمانده لشکر ۱۶ قدس گیلان با اذعان به وقتی از تمام شدن، داعش سخن می گوییم برای آمریکایی ها تداعی کننده مرگ می باشد، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها تحمل شنیدن این سخن را ندارند زیرا آنها با همه ابزارها و امکانات لازم از سلاح جدید خود یعنی داعش در مقابل جمهوری اسلامی ایران قد علم کرده بود



حق بین با اشاره به اینکه آنها توانستند در روزهای اول حضور خود بیش از ۶۰ درصد سوریه را به تصرف در درآورند، گفت: شعار و هدف آنها بعد از تصرف عراق و سوریه، جمهوری اسلامی ایران بود که با تصمیم بی نظیر رهبری معظم انقلاب اجازه چنین دست اندازی از آنها ستانده شد.



فرمانده لشکر ۱۶ سپاه قدس گیلان هدف دشمنان را نابودی اسلام به دست مسلمانان عنوان کرد و گفت: طراحی زیبایی که دشمن از خود به جای گذاشت نابودی اسلام به دست مسلمانان بود که به حول قوه الهی محقق نشد.



حق بین به شخصیت فردی شهید بابک نوری اشاره کرد و افزود: بابک با آهنگ حسین حسین (ع) ورزش می کرد و همین جوان عاشق و دلداده سید و سالار شهیدان با افتخار آفرینی خود امنیت ارزشمندی را برای ما به ارمغان گذاشته است.



فرمانده لشکر ۱۶ قدس گیلان با بیان اینکه با تلاش نیروهای ایران و حضور ارزشمند آنها در جبهه مقاومت یک سپاه پاسداران قدرتمندی به نام حشد الشعبی شکل گرفته است، گفت: بیش از ۱۰۰ کشور از کشورهای دنیا از داعش حمایت و تجهیز کرده تا آنها به مرزهای ایران اسلامی نزدیک شوند و به مقابله با ایران اسلامی و نظام جمهوری اسلامی بپردازند که با حماسه آفرینی فرزندان دلیر میهن اسلامی و سربازان جبهه مقاومت به نتیجه نرسیده اند.



فرمانده لشکر ۱۶ قدس گیلان با بیان اینکه داعش به تنهایی جغرافیای کشور بزرگ عراق و سوریه را تصرف کرده بود گفت: وقتی سردار سلیمانی وعده نابودی داعش را در چند ماهه داده و گفته بود “داعش را به گودال سیاه چاله تاریخ خواهیم فرستاد، باورش برای خیلی از فرماندهان سخت بود، اما با قدرت جمهوری اسلامی ایران این مهم محقق شد.



وی به ضربات مهلک ایران به آمریکا اشاره کرد و افزود: برای آمریکا بسیار گران تمام شده است که جمهوری اسلامی ایران توانسته در پایگاه داعش نفوذ کرده و هزاران کیلومتر فراتر از مرزهای خود به جنگ با آن بپردازد.



حق بین پذیرش نابودی داعش توسط جبهه مقاومت را برای آمریکایی ها را سخت عنوان کرد و گفت: امروز در کشور ما نیز عواملی وجود دارند که گوش به فرمان آنها موجبات نا امنی را در کشور فراهم می کنند که اتفاقات سال ۷۸ و ۸۸ از این دست اقدامات است.



وی تصریح کرد: داعش به نزدیکی مرز ایران رسیده بود و با همت و تلاش مجاهدانه جبهه مقاومت شعاع امنیتی این خطر تا عمق مدیترانه به سمت اسرائیل رسیده است.



وی با اشاره به اینکه اگرچه هنوز گروه های کوچکی در سوریه وجود دارند، گفت: آن ها نیز مجبورند خود را تسلیم کنند چرا که اگر نیروهای مقاومت در برگشت با آنها مواجه شوند آنها را به نابودی می کشانند.



حق بین با تأکید بر اینکه جوانان مدافع حرم ضرب و تقسیمشان در امورات نظامی بسیار دقیق بوده است به حضور توانمند شهید بابک نوری در جبهه مقاومت اشاره کرد و افزود: جوانی که کمتر از دو سال در یک مجموعه نظامی خدمت کرده است چگونه است که به یک تحلیلگر نظامی تبدیل می شود و در صحنه عمل توانمندی قابل توجهی را از خود نشان می دهد



وی با اشاره به حضور سردار هامون محمدی فرمانده سابق سپاه قدس گیلان در جبهه مقاومت، از مجاهدت این پیشکسوت دفاع مقدس سخن گفت و افزود: به شخصه شاهد تلاش مجاهدانه سردار محمدی در جبهه مقاومت بودم و گاها از تلاش بی وقفه ایشان دلم می سوخت.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان