به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، پس از گزارش رسانه های آمریکا درباره اینکه «مایکل فلین»، مشاور سابق امنیت ملی کاخ سفید آماده اقرار به جرم خود درباره دروغگویی به «اف بی آی» در پرونده تحقیقات درباره دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است، واشنگتن پست نوشت او ممکن است ضربه نهایی را به «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا وارد کند.

واشنگتن پست نوشته است: «اعتراف فلین، نشانه ای شوم برای کاخ سفید است، زیرا اسناد دادگاهی نشان می دهند که فلین اکنون در حال همکاری در پرونده تحقیقات بر روی همکاری های ستاد تبلیغاتی ترامپ با کرملین برای اثرگذاری بر نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 است.»

ای بی سی نیوز گزارش داده که مایکل فلین قول داده با تیم «رابرت مولر»، دادستان ویژه تحقیقات درباره دخالت روسیه در انتخابات آمریکا همکاری کند و او آماده است شهادت بدهد که دونالد ترامپ به او دستور برقراری ارتباط با روس ها را داده است.

واشنگتن پست به نقل از کارشناسان مسائل امنیت ملی نوشته اعترافات فلین می تواند در چندین زمینه، موثر و سودمند باشد. او می تواند جزئیاتی درباره نحوه فعالیت روس ها فراهم کند. او همچنین می تواند درباره مراوداتش با جرد کوشنر، داماد و مشاور ترامپ زبان به سخن بگشاید و درباره کانال های مخفی او با روس ها و یا معاملات فعلی اش با آنها نکاتی را بازگو کند.

اما نکته ای که بیش از همه برای ترامپ نگران کننده است این است که فلین بتواند شواهدی فراهم کند مبنی بر اینکه ترامپ با اخراج رئیس وقت اف بی آی، جیمز کومی، در روند تحقیقات درباره دخالت روسیه در انتخابات آمریکا اخلال ایجاد کرده است.

بنابراین، در صورتی که گزارش ای بی سی نیوز دقیق باشد، متهم شدن ترامپ به کارشکنی در پرونده تحقیقات است که می تواند برای ریاست جمهوری او گران تمام شود.

واشنگتن پست نوشته است: «در صورتی که فلین شواهد مستقیمی درباره تبانی ترامپ با روس ها ارائه دهد، شمارش معکوس برای پایان روزهای ترامپ در قدرت آغاز شده است.»

انتهای پیام/

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : ترامپ اوباما

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان