سید رضا جواد پور دقایقی قبل در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر از تشکیل ستاد بحران در لنگرود خبر داد و اظهار کرد: ما در زلزله اخیر گزارشی از مصدومیت و حتی تخریب مسکونی و تجاری نداشته ایم.

وی محل دقیق وقوع زلزله را بین شهر چاف و چمخاله و لنگرود اعلام کرد و افزود: با توجه به تکان شدید چاف و چمخاله انتظار می رود محل دقیق وقوع زلزله شهر چاف و چمخاله باشد.

فرماندار شهرستان لنگرود با اعلام اینکه همه تاسیسات و شبکه های مخابراتی شهرستان سالم هستند، گفت: وضعیت عمومی شهرستان عادی است اما مردم همچنان برشدت اضطراب و استرس مردم افزوده می شود.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان لنگرود گفت: تجربه تلخ مردم از زلزله اخیر در کرمانشاه موجب شده شهروندان و روستانشینان به خیابان ها کشانده شوند و تصور می کنند زلزله ای با ریشتر بیشتر در انتظارشان است.

جواد پور بیرون رفتن لنگرودی ها از منازل مسکونی را امری عادی و یک نوع خود مراقبتی توصیف کرد و گفت: ستاد مدیریت بحران شهرستان هرگونه خدماتی را که موجب شود تا آرامش به خانه برگردد را انجام داده و انتظار داریم مردم آرامش خود را حفظ کنند.

وی در واکنش به اخبار منتشرشده مبنی بر اینکه دو نفر تاکنون ناشی از زلزله در شهرستان لنگرود روانه مراکز درمانی شده اند، گفت: طبق گزارشی که از بیمارستان شهرستان داشته ایم هیچ گونه مصدومی ناشی از زلزله در بیمارستان بستری و یا مراجعه نکرده اند و ممکن است براثر اصابت شی خارجی به طرق گوناگون آن ها را به مراکز درمانی کشانده باشد.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان