فرمانده انتظامی رودسر از کشف 21 هزار نوع قرص روان گردان، 3 هزار و 920 عدد اقلام شیطان پرستی، 16 هزار و 500 عدد سی دی مبتذل و غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش لنگرنیوز ، مهدی ترکی عصر دیروز در جمع خبرنگاران به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: تعامل و همکاری مردم با نیروی انتظامی موجب برقراری امنیت مطلوب در کشور شده است.

 

*کشف 80 درصدی جرایم در رودسر

 

وی، با اشاره به شعار امسال هفته ناجا «اقتدار ما در سایه مردم داری، قانون مداری و روزآمدی»، افزود: اقتدار پلیس در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی است که مردم داری، قانون مداری و به روز بودن پلیس با علم روز منجر به امنیت مستمر و پایدار برای مردم می شود.

 

این مسئول، شاخص ها در کشف جرایم شهرستان رودسر را 80 درصد برشمرد و گفت: با تعامل و همکاری مردم با نیروی انتظامی توانستیم به این شاخص ها دست پیدا کنیم.

 

وی، با اشاره به عملکرد شش ماه نخست امسال نیروی انتظامی رودسر، خاطرنشان کرد: در این مدت پلیس در کشف سرقت ها 90 درصد رشد داشته است.

 

*کشف 56 کیلوگرم مواد مخدر در رودسر/21 هزار نوع قرص روان گردان کشف شد

 

فرمانده انتظامی رودسر، از کشف 56 کیلوگرم مواد مخدر و روان گردان در این شهرستان خبر داد و افزود: 805 نفر از عوامل توزیع، مصرف کننده و قاچاقچی در سطح شهرستان رودسر جمع آوری و تحویل مقام های قضایی شدند.

 

وی، ادامه داد: 21 هزار نوع قرص روان گردان، 3 هزار و 920 عدد اقلام شیطان پرستی، 16 هزار و 500 عدد سی دی مبتذل و غیرمجاز کشف و جمع آوری شد.

 

ترکی، 542 مورد برخورد پلیس با مزاحمان خیابانی، پلمب 97 مورد واحد صنفی، کشف 495 مورد عتیقه و دستگیری 17 مورد از عوامل قاچاق را از دیگر اقدام های پلیس رودسر در مدت مذکور برشمرد.

 

*برقراری 20 هزار تماس مردمی با پلیس 110 در رودسر

 

وی یادآور شد: در نیمه نخست امسال تعداد 20 هزار و 109 مورد تماس تلفنی با مرکز 110 برقرار شد که نشان دهنده همکاری مردم با نیروی انتظامی در برقراری امنیت شهرستان است.

 

به گفته فرمانده انتظامی رودسر، 70 درصد این تماس ها با اقدام های پیشگیرانه منجر به پیشگیری از جرایم شده است.

 

این مسئول، با اشاره به 45 کیلومتر نوار ساحلی رودسر، متذکر شد: با نظارت بر ساحل در تابستان، امسال تعداد پنج غرقی در سواحل شهرستان اتفاق افتاد که نسبت به هشت نفر غرقی مدت مشابه سال گذشته کاهش تلفات داشتیم و امیدواریم روزی برسد هیچ غرقی در سواحل اتفاق نیفتد.

 

*کاهش 45 درصدی تصادفات درون و برون شهری رودسر

 

وی، به کاهش 45 درصدی مجموع تصادفات درون شهری و برون شهری اشاره کرد و یادآور شد: در تصادفات درون شهری و برون شهری نسبت به سال گذشته کاهش داشتیم.

 

ترکی، با بیان اینکه امسال 159 مورد تصادف جرحی رودسر افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: رعایت نکردن فاصله و مقررات راهنمایی و رانندگی و سرعت بالا از عوامل افزایش این تصادف بوده است./فارس

 

 

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان