به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، حسن رحیم پور ازغدی در مراسمی که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری به مناسبت روز دانشجو برگزار شد، گفت: دین ستیزی، ملیت ستیزی، ریختن خون مردم و فساد، عدم تولید و صادرات به کشورهای دیگر و صنایع وابسته، از بین بردن فرهنگ و تمدن ایرانی، ثروت اندوزی و فقیر کردن مردم از جمله ثمرات رژیم سفاک پهلوی و قبل از آن بود.

وی افزود: 16آذر یک شناسنامه ضد امریکایی و ضد استکباری است، سوالی که اینجا مطرح می شود آن است که استکبار ستیزی تا کی؟ پاسخ سوال این است تا وقتی که استکبار هست استکبار ستیزی هم هست.

رحیم پور ازغدی تصریح کرد: سوال دیگری که این روزها مطرح می شود این است که برای چه باید بگوییم مرگ بر آمریکا؟ باید بگویئم که منظور ما از مرگ بر آمریکا، مرگ بر استکبار و مرگ بر فرعون امروز است.

وی ادامه داد: ابراهیم با نمرود می جنگید؛ پیامبر با اشراف قریش؛ جنگ حق و باطل در طول تاریخ مثال زدنی است. اگر کسی بپرسد که ما با استکبار مشکلی نداریم پاسخ می دهیم شما قران و روایات و منابع دین را نمی شناسید.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: قرآن اساساً یک کتاب ضد استکبار است. استکبار سه وجه دارد، یک سیاسی دو مذهبی دینی و سه اقتصادی؛ جهت سیاسی آن فرعون و مذهبی و دینی بلعم باعورا و اقتصادی قارون است که در قرآن به آنها اشاره شده است.

وی اظهار داشت: آیا کشوری که در 50 کشور دنیا غارت، کشتار مبارزه و جنگ راه می اندازد مصداق بارز استکبار نیست؟ کلمه رب که در آیه «انا ربکم الاعلی» آمده منظور خالق نیست به معنای همه کاره و تصمیم گیرنده است؛ آمریکا و شوروی و صدام می گفتند که ما همه کاره شماییم و این نشانه استکبار آن هاست.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اضافه کرد: من از کسانی که در رشته حقوق به تحصیل می پردازند به خصوص در عرصه بین الملل که زیر دست استکبار است می خواهم که مستقلاً یک نهضتی راه بیندازند و دادگاهی داشته باشند و مستند به همین قوانین باوجود همه اشکالاتش به تخلفات استکبار رسیدگی کنند.

وی گفت: آمریکا شعار حقوق بشر می دهد و دادگاه های بین المللی در دست اوست و نمره حقوق بشر می دهد؛ در حالی که بزرگترین ناقض حقوق بشر و ناقض حقوق زنان است و طبیعت را به هم می ریزد و موجب آلودگی محیط زیست می شود و بدترین کشتارها را راه می اندازد.

رحیم پور ازغدی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به بهانه هولوکاست ده تا هولوکاست راه انداخته است. اگر کسی بگوید نمی دانم استکبار چیست، دچار منگلیسم است؛ دچار منگولیسم سیاسی است؛ اصلا شعور سیاسی ندارد. او تاریخ خود را نفهمیده است.

وی افزود: اولین استکبارستیز خداوند متعال و اولین مستکبر شیطان است با سجده نکردن بر انسان و غرور و تکبر. تقوای درونی یعنی استکبار درونی را شکست بدهیم. اگر کسی بگوید که استکبار باشد و ما زیر سایه او باشیم خداوند می فرماید خط شما با من جداست.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: منظور از لیفسد فیها فساد کل زمین توسط استکبار است و منظور از یهلک الحرث و النسل این است که استکبار هم اقتصاد و هم نیروی انسانی تان را نابود می کند. پس فساد یکی از مصادیق استکبار است.

وی گفت: تصور فروپاشی شوروی بعد از انقلاب ایران امکان نداشت. شوروی 60_70سال عمر کرد و آمریکا هم می تواند همین طور باشد.  آیا آمریکا مصداق استکبار بوده الان نیز هست؟ آمریکا از زمان دهه شصت وحشی تر شده؛ آن زمان به یک کشور حمله کرده بود الان به تمامی کشورهای منطقه تجاوز کرده است.

رحیم پور ادامه داد: البته اگر آمریکا مصداق استکبار نباشد مسئله عوض می شود شعار آشتی با جهان که در اثر آشتی با جهان خارج است خود را نشان داد گفتند تحریم ها ترک برداشت در حالی که هیچ اتفاقی رخ نداده بود. اسرائیل در خطر سقوط نهایی قرار داشت وجود داعش و چند جنگ های منطقه خاورمیانه این سقوط را عقب انداخت.

وی گفت: اگر در داخل آدم های ضعیف و به درد نخور نداشتیم ما ابرقدرت جهان می شدیم. مگر نمی گفتند که شاه غیرقابل انهدام است ابرقدرتی آمریکا به غرب نخواهد رسید چنانچه شوروی نرسید هیچ کشوری جرات حمله نظامی به ایران را ندارد هیچ کس نمی تواند ما را شکست دهد. تنها فساد فرهنگی و جنگ ها و نزاع های داخلی ما را شکست خواهد داد. امام فرمود از خودتان بترسید از آمریکا نترسید.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان