به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، سردار محمدعلی حق بین در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه لنگرود اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران پدیده جدیدی است که استکبار از آن وحشت دارد و امروز با وجود انقلاب اسلامی، خود و سرزمین های تحت امر خود را درخطر می بیند.



 



وی گفت: دینی که توسط انقلاب اسلامی به جهان معرفی شد با دینی که از تریبون های برخی کشورهای اسلامی به جهان عرصه شد متفاوت بود چرا که دین کشورهای عربی کاری با استکبار و اقدام های آنان نداشتند.



 



فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان بابیان اینکه آمریکا هیچ گاه سر سازگاری با ایران نداشت و ندارد تصریح کرد: شهدا و رزمندگان انقلاب چهره غبارآلود دین اسلام را به رهبری امام خمینی به دنیا عرضه کردند و در همه دنیا با سلطه استکبار علیه مردم مستضعف مبارزه می کند .



 



حق بین بابیان اینکه امریکا هر چه توانست علیه انقلاب اسلامی طرح ریزی و پیاده کرد ولی تاکنون موفق به اقدامی نشدند و نخواهند شد افزود: داعش و النصره یکی از نقشه های اخیر استکبار علیه انقلاب بود که به صورت کامل تجهیز و ارتشی را ایجاد کردند که در مدت کوتاهی دو کشور سوریه و عراق را تصرف کردند ولی نتوانستند آن ها را مدیریت کنند.



 



وی بیان کرد: داعش بانام اسلام آمد ولی هرچه انجام داد علیه اسلام و جنایت علیه مردم بود و در هر کشوری که داعش هم حضور نداشت مردم آن کشورها سایه داعش را احساس و وحشت داشتند.



 



فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان گفت: همه استکبار جمع شدند و بیش از ۶ هزار نفر را تربیت کردند و در مناطق زیادی از جهان اقدامات انتحاری انجام دادند حتی برای زودتر رفتن از یکدیگر سبقت می کردند.



 



حق بین بیان کرد: داعش باتدبیر رهبری و رشادت فرماندهان و رزمندگان نابود شد ولی مطمئن باشیم که تفکر داعش هنوز پابرجاست و دشمن داعش های دیگری را در عرصه جنگ نظامی علیه انقلاب ایجاد می کند که باید در این خصوص هوشیار باشیم.



 



وی بابیان اینکه امریکا اصلاً بنای سازگاری با ایران ندارد تصریح کرد: آمریکایی ها تا چند سال پیش در پشت مرزهای ایران خیمه زده بودند و به آن نیز افتخار می کردند ولی خدا آنان را ذلیل کرد و امروز ۲ هزار کیلومتر از مرزهای ایران فاصله دارند.



 



فرمانده لشگر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان گفت: راهبری فرماندهان و رشادت رزمندگان در دفاع از مرزهای انقلاب اسلامی باعث شد نه تنها جنگ از ایران دور شد بلکه سایه جنگ نیز از ایران دور شد و دشمن هزاران کیلومتر از ایران فاصله دارد.



 



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان