به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، سید رضا جوادپور عصر امروز در جلسه رفع موانع تولید در این شهرستان بابیان اینکه از مهم ترین کارهای که در اولویت است بحث بهبود کسب کار و راه اندازی کارخانه جات راکد می باشد اظهار کرد: حل مشکل اشتغال، تأمین اجتماعی، بانک ها و واحدهای تولیدی وظیفه ما است که در جلساتی که با مدیران بخش های مختلف صنعت و خدمات و تجارت داشتیم این را مطرح می کنیم.

وی با اشاره به اینکه بحث کارگروه موانع تولید یکی از نگرانی های ماست افزود: برخی بانک ها در پرداخت تسهیلات مقاومت می کنند که نمی شود این را کتمان کرد و مأموریت و تلاش اصلی ما این است که کمک کنیم و از تجارب تمامی ادارات استفاده کنیم.



فرماندار لنگرود بابیان اینکه وظیفه ما ایجاب می کند بیشترین اعتبارات را از استان بگیریم تصریح کرد: اگر ما طرح ها را منعکس نکنیم و اعتبارات را به خوبی دریافت نکنیم به وظیفه خود عمل نکرده ایم.



وی با اشاره به حل مشکلات شهرستان افزود: در مسئله اشتغال روستایی هرکسی که تسهیلات مربوطه را بگیرد باید اشتغال ایجاد کند که تاکنون دو هزار پرونده پیش رو ما است و آماده هستیم که این طرح را اجرا کنیم.



جوادپور بابیان اینکه شرط پیشرفت این است که به همدیگر اعتماد کنیم گفت: با بی اعتنایی مشکلات حل نمی شود و هر کجایی که مردم احساس می کنند می توانند به ما کمک کنند حتماً اقدام کنند اما مشکلات سیاست پولی موضوعی نیست که ما پیگیری کنیم و باید مرکزی عمل شود.



فرماندار لنگرود بابیان اینکه استاندار در سفرهای شهرستانی مسائل مربوط به اشتغال را بررسی می کند بیان کرد: ناامیدی ریشه تمام بدبختی ها است، در موضوع اعتبار 11 هزار میلیارد تومانی کشور، هیچ گونه سقفی نداریم که سهم شهرستان چقدر است و هرچقدر بتوانیم طرح ها را آماده کنیم می توانیم از این اعتبار استفاده کنیم که تنها شرط اش تعامل ادارات باهم است.



انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان