به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، مصطفی سالاری امشب در جلسه کارگروه رفع موانع تولید و رونق اقتصاد بابیان اینکه جلسات هم فکری مسئولین نباید بی جهت و بدون نتیجه باشد اظهار کرد: نباید تصمیم گیری های گرفته شده در این جلسات مجدداً تغییر پیدا کند.

استاندار گیلان با تأکید بر اینکه وضعیت تمام واحدهای تولیدی در کشور وضعیتی خاص است تصریح کرد: واحدهای تولیدی برخی مواقع با مشکلاتی از سوی مسئولین روبرو می شوند، نباید تصمیم گیری کارگروه های رفع موانع تولید بیهوده و عبث باشد.

وی با اشاره به عملکرد واحدهای تولیدی گفت: اگر ما با این شتاب عمل کنیم تا پایان سال امکان جذب سهمیه فراهم نیست، علیرغم اطمینان خاطری که مدیران شعب بانک های استان داده اند اما هنوز به وضع مطلوب نرسیده ایم و احتمالاً نخواهیم رسید.

سالاری بابیان اینکه عملکرد استان گلستان در حوزه تولید بسیار بهتر از استان گیلان است گفت: ما از عملکرد بانک های صنعت و معدن، ملت و سینا رضایت نداریم متأسفانه هر بانکی ساز خودش را می زند.

استاندار گیلان ادامه این وضعیت را برای تولید و اقتصاد گیلان مخرب دانست و افزود: فضای اشتغال در استان گیلان بسیار نامطلوب است، برخی رعایت تقوای خود را بدبختی مردم می دانند، در این مملکت حقوق می گیرند اما مدیران استانی را می ترسانند تا برای مردم کاری نکنند.

وی بابیان اینکه برخی رسالت خود را در این می دانند که فقر و بدبختی را نصیب مردم کنند اظهار کرد: بااین وجود ما از هیچ تهدیدی نمی ترسیم، آبرو دست خداست و وظیفه شرعی و انسانی ما خدمت به مردم است و درراه خدمت به مردم از هیچ اقدامی فروگذار نمی کنیم و از کسی نخواهیم ترسید.

سالاری با تأکید بر اینکه خداوند به آن هایی که به مردم خدمت کند آبرو و عزت عطا می کند بیان کرد: می دانم که فضای کار کردن و تولید و خدمت به مردم در استان گیلان سخت و خاص است و هیچ استانی مانند گیلان نیست اما وقتی پذیرفته اید در این استان کارکنید باید به مردم خدمت کنید.

استاندار گیلان کار کردن مسئولین استان گیلان را به وظیفه خطیر رزمندگان در خط مقدم جبهه تشبیه کرد و گفت: شما اکنون در خط مقدم وظیفه خط شکنی دارید و باید شجاعانه در این فضا کارکنید بااین وجود که دشمن بغل دست خود و از جنس خودتان است.

وی با تأکید بر اینکه کسی امروز جرات نمی کند پول خود را در استان گیلان سرمایه گذاری کند افزود: وقتی منصفانه حرف می زنم می گویند من چیزی درباره استان گیلان نمی دانم اما بنده عمق این مطالب را پیش از آمدن به استان نیز می دانستم.

سالاری بابیان اینکه هیچ مدارا و احتیاط بی جهتی که به ضرر مردم باشد نخواهد کرد بیان کرد: از مدیران و مسئولین استانی هم انتظار دارم همین گونه فعالیت کنند و اگر از عداوت های موجود در بین مدیران و مسئولین می ترسند به استان های دیگر رفته و در خط دوم جبهه کار کنند! اینجا زیر پای ما مین و بالای سرمان آتش وجود دارد و ممکن است از پشت سر هم ستون پنجم بزنند!

استاندار گیلان مشکل بی کاری استان گیلان را بی کفایتی و عداوت برخی مسئولین دانست و اظهار کرد: کسانی که خودشان آلوده هستند نمی توانند سلامتی ایجاد کنند آن هایی که به آبروی خود اهمیت می دهند آبروی مردم را در نظر می گیرد وگرنه به آبروی مردم نیز لطمه می زند.

وی با اذعان به اینکه با آگاهی به تمام این مسائل به استان گیلان آمده است تا در این شرایط خطیر شروع به فعالیت و خدمت کند گفت: من از عملکرد این کارگروه و این اعضا راضی نیستم باوجود سختی ها و مخاطرات جدی انتظارات بیشتری از کارگروه تولید دارم.

سالاری بابیان اینکه سرعت خدمت به مردم باید بیشتر شود تصریح کرد: به هیچ وجه از عملکرد بانک ها راضی نیستم و اگر به همین ترتیب ادامه پیدا کند شدیداً با بانک ها برخورد خواهم کرد.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان