به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، عسگر حسنی پور شامگاه امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس در رضوانشهر با اشاره به اینکه صبح امروز زنی 40 ساله دو فرزند نه ساله و پنج ماهه خود را از پنجره منزل مسکونی به بیرون پرت و سپس اقدام به خودکشی کرده است اظهار کرد: متأسفانه مادر و فرزند پنج ماهه در این حادثه در دم جان باختند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه کودک 10 ساله در این سقوط با سقف خودرو پارک شده در پایین ساختمان برخورد کرده است افزود: این کودک دچار شکستگی دست وپا شده و برای مداوای بیشتر به بیمارستان منتقل شده است.

فرماندار رضوانشهر با تأکید بر اینکه برخورد دختر نه ساله با سقف خودرو مذکور مانع از جان باختن او شده است تصریح کرد: هم اکنون وضعیت جسمی این کودک مطلوب است و طبق نظر پزشکان فردا از بیمارستان مرخص می شود.

حسنی پور اختلالات روانی مادر را علت وقوع این حادثه عنوان کرد و افزود: طبق شواهد و بررسی های انجام شده این زن از بیماری روانی رنج می برد که طبق بررسی و تحقیقات از بستگان نزدیک این زن وجود بیماری روانی در این مادر تأییدشده است.

فرماندار رضوانشهر خاطرنشان کرد: طبق گزارش های اولیه همسر این زن اعتیاد داشته و با توجه به اختلالات روانی مادر، کانون این چهار خانواده با مشکلات گسترده ای روبه رو بوده است.

نماینده عالی دولت در رضوانشهر با بیان اینکه مشکلات و آسیب های اجتماعی عمده ترین علت بروز این گونه حوادث تلخ در جامعه است تصریح کرد: امید است با آموزش، فرهنگ سازی و کاهش آسیب های اجتماعی از بروز حوادث تلخ این چنینی در جامعه جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان