استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه عامل موفقیت ایران و انقلاب فرهنگ بسیجی است ادامه داد : در عملیات ها دیده می شد که رزمندگان پلاک های خود را از گردن خارج می کردند و قصد گمنامی کرده بودند و برای این کار خود نیز استدلال عاقلانه داشتند ولی شهدا در فیلم ها به گونه ای دیگر نشان داده می شوند.





به گزارش لنگرنیوز ، دکتر علی کریمیان عصر دیروز(جمعه) در مراسم یادواره 24 شهید دهستان گلسفید گفت : دیدن این ستاره ها و بازخوانی این شهدا برای این که راه را گم نکنیم بر ما واجب است .



عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان افزود : زبان ملائکه از بیان کرامات شهدا قاصر مانده است و بر این اساس شناخت ما از شهدا ابتدایی است.



وی با بیان اینکه جوان امروز شهدا را در قالب اخراجی ها می شناسد اظهار کرد : شهید آوینی با خلق روایت فتح قلب جوانان را نسبت به رزمندگان و شهدا تسخیر کرده بود ولی امروزه روایت فتح در بین جوانان ما مغفول است.



کریمیان گفت : برخی از افرادی که خود را روشنفکر می نامند با تدفین شهدا در دانشگاه ها مخالفت می کنند و اعلام می کنند که دانشگاه جای افراد زنده نیست در صورتی خود مرده اند و این شهیدان هستند کهزنده ترین افراد در زمین هستند.



استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه عامل موفقیت ایران و انقلاب فرهنگ بسیجی است ادامه داد : در عملیات ها دیده می شد که رزمندگان پلاک های خود را از گردن خارج می کردند و قصد گمنامی کرده بودند و برای این کار خود نیز استدلال عاقلانه داشتند ولی شهدا در فیلم ها به گونه ای دیگر نشان داده می شوند.



حجت الاسلام والمسلمین کریمیان افزود : اگر جامعه بخواهد به رشد برسد راهی جز شناخت حقیقت شهدا به صورت کامل ندارد .



کریمیان خطاب به کسانی که در جواب منتقدان می گویند بروید به جهنم گفت : آیا کسانی که دلواپس دستاورد های خون شهدا و انقلاب هستند خارجی هستند.



وی گفت : چرا باید بگوییم هیچ اتفاقی نیفتاده است وقتی امروز گفتمان در حاشیه برگزار می شود و نتیجه آن را هم به مردم اعلام نمی کنند.



دکتر کریمیان اظهار کرد : تحریم ها نه تنها شکته نشد بلکه به تعبیر برخی از کارشناسان حتی ترک هم برنداشته است بعد برخی دلسوزان را به جهنم دعوت می کنند.



1 2 1 (5) 1 (6) 1 (3) 1 (2) 1 (1)



 

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان