سید امین نجات در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر اظهار کرد: با کوشش مأمورین پاسگاه محیط بانی چاف و چمخاله شهرستان لنگرود در ساعات شب، دوقبضه سلاح شکاری دولول غیرمجاز در منطقه گالشکلام کشف و ضبط گردید.



وی با بیان اینکه علیرغم ممنوعیت شکار و صید متأسفانه همچنان شاهد هستیم که متخلفین اقدام به شکار غیرمجاز می کنند افزود: در صورت مشاهده سلاح شکاری غیرمجاز ضمن برخورد قاطع با خاطیان، پرونده متشکله به مراجع قضایی ارسال خواهد شد.



 



رئیس اداره حفاظت محیط زیست لنگرود با اشاره به جمع آوری دام های هوایی در این شهرستان، تصریح کرد: بیش از 30 رشته دام هوایی مورداستفاده در شکار غیرمجاز پرندگان با حضور نیروهای یگان حفاظت محیط زیست پاسگاه محیط بانی چاف و چمخاله، در مناطق دریاسر، پاپکیاده و...، جمع آوری شد.



 



نجات خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز فصل مهاجرت پرندگان اداره حفاظت محیط زیست لنگرود و پاسگاه سر محیط بانی پاسگاه چاف و چمخاله طی گشت های شبانه روزی مناطق حوزه شهرستان را مورد پایش قرار می دهند.



 



وی تأکید کرد: نصب هرگونه دام و ادوات شکار و صید، خلاف قوانین و مقررات بوده و در صورت مشاهده با خاطیان برخورد قانونی خواهد شد.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان