به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، شماری از فعالان فضای مجازی به تازگی در صفحات شخصی خود در توییتر، کمپینی با هشتگ #روایت_فتنه، ایجاد کرده که در آن روایت های خود از فتنه 88 را بیان می کنند. در این کمپین از تجربیات و مشاهدات عینی مردم عادی تا خبرنگاران و شخصیت های سیاسی و فرهنگی، مطالب قابل توجهی به چشم می خورد که بازخوانی آنها با گذشت حدود 8 سال از فتنه 88 خالی از لطف نیست. گروه احزاب خبرگزاری تسنیم قصد دارد از این پس تا سالروز یوم الله 9 دی، هر روز برخی از توییت های جالب این کمپین را منتشر کند. در ذیل، تعدادی از توییت های مردم و فعالان فضای مجازی با هشتگ #روایت_فتنه را مشاهده می کنید: متن توئیت: ضرغامی روایت فتنه میکرد؛ گفت:کروبی می گفت وسط صندوق رو سوراخ کردن و نوشتن احمدی نژاد و مردم هر چی رای میدادن، میرفته تو لایه دوم که اصلا باز نشد.
متن توئیت: سال 88 فتنه گران چند ضربه چاقو و قمه به او زدند و انگشتش را شکستند ولی جان سالم به در برد اما تکفیری ها کار نیمه تمام فتنه گران را تکمیل کردند و او را به شهادت رساندند.
متن توئیت: 4 سال بعد از وقایع 88 با 7 چهره اصلاحطلب گفتگوهای مفصلی کردم که قرار بود در مجموعه ای منتشر شود. همگی متفق القول نظرشان بر عدم تقلب در انتخابات88 بود. سؤال مشترکم این بود: چرا همان موقع نگفتید؟ جواب ها نزدیک به هم بود: جنبش راه افتاده بود، اگر می گفتیم از ما عبور می شد!
متن توئیت: یادمه سال 88 تو اون آشوبهای عده ای خوشحال بودن و با هیجان میگفتن دیگه کار تمومه! من خندیدم و گفتم دهه شصت هم بعضیا همین فکرو میکردن. انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان