به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهر با گرامیداشت ۹ دی و روز بصیرت اظهار کرد: مهم ترین دستاورد مردم در ۹ دی ۸۸ رهایی جامعه از دوقطبی بودن بود.  

وی با بیان اینکه دوقطبی شدن در جامعه یکی از عوامل ایجاد فتنه است، افزود: اگر بخواهیم دوباره فضای کشور مانند فتنه سال 88 نشود نباید فضای کشور را دوقطبی کنیم و این فضا بپرهیزیم.

 

امام جمعه لنگرود تصریح کرد: آن هایی که در سال 88 سردمدار بودند و مردم را به خیابان دعوت کردند سؤالم این است که آیا مساجد آتش می گیرد و عده ای اراذل به مملکت و انقلاب خسارت وارد می کنند یا نمی دانستند، اگر نمی دانستند که خیلی ساده لوح بودند و با این ساده لوحی هم می خواستید رئیس جمهور کشور هم شوید؟ و اگر از وضعیت باخبر بودند به کشور خیانت کردند.

 

سلیمانی افزود: طرفداران کاندیدا و عامه مردم دیدند که برخی از کاندیداها در مقابل توهین به امام حسین و ولایت فقیه بی تفاوت هستند صف خودشان را جدا کردند و ریشه فتنه را در 9 دی خشکاندند.

 

وی با اشاره به فرمایش امام خامنه ای درباره انقلابی بودن و انقلابی نما، خاطرنشان کرد: برخی از مسئولین نیز یک دهه نان خور این نظام و انقلاب بودند ولی امروز علیه انقلاب اقدام می کنند و آب در آسیاب دشمن می اندازند.

 

خطیب جمعه لنگرود بیان کرد: ما هم به اشرافی گری و حقوق های نجومی و ... اعتراض داریم ولی این دعوا خانوادگی است که در داخل حل می شود و مشکلات را به بیگانه جار نمی زنیم.

 

سلیمانی با اشاره به گرانی های بی مهابا در اقتصاد کشور، افزود: یه عده یا نمی خواهند یا نمی توانند شأن این ملت را حفظ کنند، امروز مرغ ها هم ژست سیمرغ گرفته اند و گرانی بیداد می کند.

 

وی گفت: مشخص نیست چه افکار و دست هایی پشت این گرانی ها است، دولت هم مدام اعلام می کند که تورم را مهار می کنیم ولی چیزی مشخص نیست.

 

امام جمعه لنگرود تصریح کرد: دولت کمی از بودجه هایی که برای همایش های واقعاً به دردنخور صرف می شود را دنبال کنید و بودجه برخی از ارگان ها را کاهش دهید.

 

سلیمانی بیان کرد: دولت می گوید اعتبار و بودجه دولت کم است ولی امروز صحبت از افزایش حقوق نمایندگان است، مگر مجلس محل درآمدزایی است که برخی دغدغه حقوق دارند و می گویند تا کی برای اسلام کارکنیم؟ مجلس جای ظلم ستیزی، گرفتن حق مظلوم و اجرای قانون است نه اینکه ملت چپاول شوند.

 

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان