به نام خدایی که از همیشه تا همیشه خداست از دیروزِ دیروز تا فردایِ فردا !!!

این روزها فریادهای اعتراضی برآمده از نای خسته شماری از مردم میهنم از برخی از نقاط این کهن بوم نامی و تمدن ساز به گوش میرسد. فریادهایی که فاصله ی بیّنِ بین " زمزمه های متمدنانه " تا " صیحه های خشمگنانه "را در درازنایی طولانی و از پی عُسرت هایی مداوم، طی کرده اند. زخم های کهنه و البته نو شونده تبعیض، بی عدالتی جاری و نهادینه شده، بیکاری انبوهِ سرخوردگی زای میلیونی، مافیای افعی گونه فساد، اشرافیگری شرافت سوز بسیاری از متولیان، دعوای زرگری ، تهوّع آور و بی تمامی اصولگرایان بی اصالت و اصلاح طلبان نامصلح، اداهای بی پشتوانه و مزوّرانه اصلاح طلبی و اصولگرایی و عدالت خواهی، بی کفایتی کثیری از بر مسند نشستگان ، دروغگویی ها و دروغ پردازیهای هر روزه، بی صلاحیتی علمی و مدیریتی ِ بسیاری از مدیران مدعی تعهد ، بی توجهی بُهت آور و خفه کننده سردمداران به مشکلات واقعی مردم و اصرار علی الدّوام آنان بر روی موضوعاتی که نه درد مردم محسوب می شوند و درمان دردهای پُرشمارشان ، به خودمشغولیهای حماقت بار حضرات ژن برتری ، درگیری و دلدادگی هایِ هماره ی بسیاری از سران قوم به مسائل حقیر باندی و حزبی و خانوادگی ، خویش سالاری و خانواده مداری در توزیع مناصب و کج فهمی تعمّدی و مفسّرمآبانه سران از ارشادات و راهنماییهای هماره ی حضرت ولی امر ( که با هدف تعیین بایسته خط سیر نظام و اصلاح همه کژیهای گفته و ناگفته افاضه میشوند ) همه و همه اینک ناک تیز تبرِ درد را به عمق جان مردم و به مغز استخوانشان نشانده است. باورم این است که از خیل راهنماییهای راهبردی، ولی فهم ناشده و بر زمین مانده رهبری معظم انقلاب، مدعیان ولایت مداری و آن دیگران دگراندیش!! اگر فقط و فقط اکسیر شفابخش ( اقتصاد مقاومتی ) را درک میکردند و بر اجرایی شدن الزاماتش همت می نمودند، یقینا حال و روز اکنونمان از این بسی به بود و بهتر. اما کج فهمان خود فهیم پندار ( از گذشته تا کنون ) نه صیحه منادی شبیخون فرهنگی را درک کردند و نه وحدت و عزت ملی را و نه تولید داخلی و اشتغال را و نه سبک زندگی اسلامی _ ایرانی را و نه موج آفرینی ها و آفت زایی دیش ها و ماهوراه ها و فضای مجازی را و نه سرانجام اقتصاد مقاومتی را و نه و نه ونه و.. ....!!!
و حاصل این نفهمیدن های مستمر و تداوم رویه های از قبل تا کنون مستقر، آن شد که نشانه هایش که نه! نشانی هایش اکنون در معرض دید همگان قرار گرفته است!!. این کج فهمی ها و کج روی های بی تمامی کار بدانجا رسانده که اکنون ( آمد نیوز ) مزدور، نشانی تجمعات اعتراضی القایی را اعلام می کند و دیگرانی که در حُسن نیتشان ( و نه در حُسن تحلیلشان !) تردیدی نیست، از طریق بازنشر این سازوکار پلید، با موج آفرینی شوم این پلشت اندیشان، همنوایی میکنند!!
و اینک با شمایانم ای حضراتی که ردای مسئولیت برتن کرده اید و میراث دار خون صدها هزار شهید هستید و مدیون خون دل خوردن های میلیون ها انسان شرافتمند!. آری آری با شمایم، با شما که برای عزت و عظمت اسلام و ایران و پاسداشت میراث شهیدان به خدا و قرآن سوگند یاد کرده اید، لطفا این بدیهی بی ابهام را فهم کنید و بفهمید که مردم، دردمندند و فغانشان از این درد و از این همه نارواییِ روا شده که روا شدنشان قرارمان نبود، به آسمان است!!.
هان ای گران گوش های متبخترِ به خود مغرور از خدا و خلق عافل!!، درد مرد افکنِ مردم را تا از این بیش دیرتر نشده، دریابید!!. ای همه آنانی که مسئولید و گره گشودنی از دستتان برمیآید، تا از خشم خلق، گرهی نابگشودنی بر کارتان نیفتاده، گرهی از کار خلق بگشایید.
هان ای متولیان ارگانهای نظارتی و حاکمیتی!! بی گمان هم اینک و دقیقا هم اینک، کشور و نظام اسلامی با فوریتی صاعقه گون، نیازمند یک پالایش انقلابی مدیریتی است. شرط عقل و تدبیر این است که این فوریت فوری را به فوریت درک کنید و آن را اجرایی نمایید. در مسیر و در آغاز این پالایش اتقلابی، کودن های خود برتر بین نامسئولِ مسئولیت ناشناسی را که از مسیرهای ناصواب و با بهره گیری از روش های مردود، بر کرسی های مسئولیت غنوده اند و به عنوان مشتی نمونه خروار، در اوج پستی و دنائت، هم حقوق های گزاف میلیونی میگیرند و هم همزمان یارانه ۴۵ هزار تومانی!!! و یا بر کرسی نشستگان ناسزاواری که علیرغم فقر و استیصال بسیاری از مردم، در کمال وقاحت و سنگ پا صفتی!!، از افزایش هفتاد درصدی حقوق نمایندگان مجلس که خود از آنانتد، دفاع میکنند، و یا حرام لقمه های شرافت ناشناسی که از صندوق ذخیره فرهنگیان شریف و هماره مورد ظلم این کشور، هزاران میلیارد تومان!! ( فقط هزاران میلیارد تومان!!) به یغما می برند و آب از آب تکان نمی خورد و پر شمار دیگرانی از این سنخ سخیف ذات را با یک کارکرد انقلابی مدبرانه، از دستگاه مدیریتی کشور پالایش کنید و بیش از این به ارائه توجیهات هستی سوز در باره این وقاحت ها و فضاحت ها، متوسل نشوید. این خیانتکاران خبیث را به جرم خیانت در حق ملت و انقلاب و امام و خون شهیدان به شدیدترین وجه مشروع، مجازات نمایید تا آتش خشم ملت فرو بنشیند و همآوایی ملت _ حاکمیت فزونی گیرد. هشدار که تداوم غفلت شمایان از این امر مهم و توسل دوباره تان به توجیهات ابتر گذشته برای عدم برخورد با جریان فساد و تبعیض در کشور، تبعات جبران ناپذیری را بر مردم، انقلاب و نظام، تحمیل خواهد کرد.
و اینک سخنی با مردم شریف ایران؛
عزیز هم وطنم؛ حال و روز اکنون ما ایرانیان به بیمار دردمندی مانند است که گروهی از طبیبان حاذق و پارسا و نیز شماری از دزدان و سارقانی که لباس طبیان و درمانگران بر تن کرده اند، دست اندرکار جراحی تعدادی از زخم های مزمن و مهلک در نقاط حیاتی بدن اویند. در حالی که طبیبان حاذق و درد شناس و مسئول، با تمامی توان و دقت دلمشغول درمان این تن رنجور و دردمندند، آن سارقان کلّاش با چیره دستی تمام، دست در جیب بیمار مستاصل، غنیمت جست وجو میکنند و هستی و داشته هایش را به یغما می برند و حتی در تمنای مرگ و نیستی اش، اعضاء و جوارح بدنش را به تجارت گران چون خود کثیف، از پیش فروخته اند!!!
ایرانی ذکاوتمند و پاک آئینم!
همانگونه که بسیار محتمل است که آن بیمار پُر درد و پُر دردسر، از آنچه که بر او میرود گر برآشوبد و درد و خشم به هم بیامیزد و تدبیر به کناری وا بنهد، آنگاه در تشخیص طبیبان واقعی از نابکاران طبیب نما، ناکام بماند، و با ناکسان در هجمه بر طبیبان راستین و البته بر خود!! همنوا شود، ما نیز در این اوج درد ( فساد و بیکاری و تبعیض و فقر و گرانی و ...) چنانچه در راه کنکاش علاج، پای در رکاب اسب راهوار خشم بگذاریم، یقینا در شناخت بایدها و نبایدهای رفتاری به اشتباهی بی جبران گرفتار خواهیم آمد و در سودای درمان، با کارکردهایی نااندیشیده، دردمان را فزونتر خواهیم کرد. پس سزاوار آن است که به هوش باشیم و در گاه گره گشایی، با خشم و تندروی، بر گره های بگشودنی موجود، گرهی کور و نابگشودنی نیافزاییم. حواسمان باشد که در راستای کارکردهای اعتراضی و حق جویانه، موجودیت انقلاب اسلامی و نظام اسلامی را به چالش نکشیم که اگر چنین کنیم با سارقان و کلاشان طبیب نما ( معاندان خارجی، مزدوران داخلی، قلم به مزدهای فضای مجازی مانند آمد نیوز ، مدیران فاسد و ناکارآمد و ...) بر علیه خود و هستی خود ( انقلاب اسلامی و همه دستآوروهای سترگش و میراث بی زوال شهیدان و خمینی کبیر " ره " ) همانند بیمار دردمندی که وصفش آمد،همدست و همداستان شده ایم و صدالبته حدوث چنین خطایی از ملت بزرگ و بافراست ایران، امریست ناممکن.

ملت عزیز، معترضین دردمند و هموطنان نجیبم؛ میدانیم و میدانید که شما؛
الف ) همان ملت بصیر و موقعیت شناسی هستید که در اوج فتنه شوم و یکسره ظلمت ۸۸، چلچراغ ۹ دی را افروختید تا ظلمت آن فتنه پلشت را برای همیشه زائل کنید،
ب) شما و فرزندان غیورتان، همان گرامی ترین هایی هستید که اندکی پیش از این به سردمداری سردار نام آورِ جهان شهره، حاج قاسم سلیمانی بزرگ، پایان فتنه شوم داعش را به دنیا اعلام کردید. حماسه شهید حججی را که از یاد نبرده اید؟!
ج ) اکنون که از برخی ناملایمات به ستوه آمده اید، لطفا پیش از هر اقدام نامتعارفی، از خود بپرسید که در این زمان و در نتیجه این عملکرد ما در دل سرباز پاکباخته ملت و مولا، سردار سلیمانی عزیز و فرزندان حججی صفت این کهن بوم چه میگذرد؟!! دور باد از ما و شما که خون به دل این آسمانیان کنیم!! آمین خدایا خود از کرم در این وانفسای تحیّر و غبارآلودگی، راه را به ما بنمایان و دستمان بگیر و از بیراهه ایمن بدار. آمین
ایران _ گیلان _ لنگرود
مهدی کوچک پور
دیماه ۱۳۹۶
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان