به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، در ادامه حمایت های آمریکایی ها از اغتشاشات اخیر در ایران، وزیر خارجه اسبق و نامزد ناکام انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا هم از این اغتشاشات حمایت کرده است.

به دنبال تجمع اعتراضی غیرقانونی روز پنجشنبه جمعی از افراد در مشهد که با شعارها و مطالبات اقتصادی مردم همراه شد، روز جمعه هم برخی نقاط کشور شاهد تجمعاتی محدود بود.

به دنبال این تحولات بود که روز شنبه(دیروز) تهران و چند شهر در ایران، باز هم شاهد برخی تجمعات غیرقانونی بود؛ تجمعاتی که با حمله به اموال عمومی دیگر رنگ اغتشاش به خود گرفت.

آمریکایی ها ;I از رئیس جمهور گرفته تا رئیس مجلس نمایندگان، وزارت خارجه و برخی دیگر از چهره های دولت این کشور از آغاز این موضوع، حمایت علنی خود را از اغتشاشات اعلام کرده اند، همچنان هم به حمایت هایشان ادامه می دهند.

در تازه ترین اعلام حمایت های آمریکایی ها از اغتشاشات در ایران، «هیلاری کلینتون» وزیر خارجه اسبق و نامزد دموکرات و ناکام انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته آمریکا هم وارد گود شده است.

او که در مقام وزیر خارجه آمریکا حامی فتنه سال 1388 بود و بارها از تلاش های خودش برای اعمال «تحریم های فلج کننده» علیه ایران ابراز خرسندی کرده است، حالا بار دیگر در مقام حمایت از اغتشاشات در ایران برآمده است.

کلینتون در توئیتر خود، با ادعای اینکه اغتشاشاگران، «معترضانی» هستند که «در حال اعتراض برای آزادی و آینده ای که سزاوارش  هستند»، افزود: «امیدوارم که دولت آنها مسالمت آمیز پاسخ دهد و از امیدهای آنها حمایت کند».

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان