به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، مهرداد بائوج لاهوتی  در گفت وگو با لنگرخبر ، با اشاره به تجمعات برخی از مردم در شهرهای مختلف ایران ازجمله رشت، اظهار کرد: چند روزی هست که تجمعاتی با خواست های اجتماعی در چند نقطه از شهرها برگزارشده که امیدواریم سازمان دهی شده نباشد.

وی بابیان اینکه تجمعات مردم باید در حد بیان وجود نگرانی ها از وضعیت موجود باشد، افزود: ممکن است شخصی یا گروهی مشکلاتی داشته باشند و بخواهند با برپایی تجمعات حقشان را بگیرند اما حضور این چنینی مردم در خیابان ها که در حال رخ دادن است، رویداد خوبی نیست.



نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم باید بیشتر مواظب باشند، گفت: مردم باید در برپایی تجمعات زمینه را برای سوءاستفاده دشمن فراهم نکنند.



عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به هجوم تمام وقت دشمنان علیه نظام خاطرنشان کرد: نظام دشمنان فراوانی دارد و بیگانگان هم به اندازه کافی سوءاستفاده می کنند و نباید شرایط برای سوءاستفاده بیشتر دشمنان فراهم شود.



لاهوتی با اشاره به اقدامات خصمانه دشمنان علیه جمهوری اسلامی گفت: ابرقدرت های دنیا به هر شکل ممکن در حال مبارزه با ایران و جمهوری اسلامی هستند بنابراین مردمی که در این مسائل ورود می کنند باید مواظب باشند.



وی با تاکید بر اینکه نباید پله ای برای دشمنان برای رسیدن به اهدافشان باشیم، گفت: امیدواریم تجمعات مردم در حد انتظار و اعتراض ساده باشد تا مشکلات امنیتی برای کشور به وجود نیاورد.



انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان