به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر،آئین تودیع و معارفه فرمانداران جدید و پیشین رشت صبح امروز یکشنبه ۱۰ دی ماه با حضور استاندار گیلان برگزار شد و در این مراسم مصطفی سالاری استاندار گیلان مردم را کارفرما و مسئولان را خادم مردم دانست و اظهار داشت: همه کسانی که از خزانه دولت حقوق میگیرند و از حاکمیت دارای اختیاراتی هستند درواقع حقوق بگیر مردم هستند بنابراین باید به گلایهها و درخواست های مردم بخصوص جوانان توجه کنیم.

وی با بیان اینکه باید مردم به راحتی به همه مسئولان دسترسی داشته باشند و حرف هایشان را بشنود، گفت: قوای سه گانه در مقابل مردم پاسخگو هستند و این مستثنا نیست و وظیفه داریم نسبت به مطالبات مردم توجه جدی داشته باشیم.

سالاری با تأکید بر اینکه همه ما وظیفه داریم امید را در مردم تقویت کنیم، افزود: اگر خدشه ای به نظام وارد شود همه ما مقصر هستیم.

استاندار گیلان متذکر شد: فکر میکنیم که گلایه از هم سبب تضعیف می شود درحالی که من قبول ندارم بلکه انتقادات سبب تقویت آن حوزه است.

وی با تأکید بر اینکه مردم نامحرم نیستند یادآور شد:در قبال معیشت، آموزش و آزادی بیان مسئول هستیم. اگر عملکردها خوب باشد جامعه پویا می شود و مردم از انقلاب راضی خواهند بود.

سالاری تأکید کرد: از همه فرمانداران میخواهم که جلسات بیشتری با مردم باشد و صرفاً دولتی ها کنار هم ننشینیم. باید نارسایی هایی را از مردم بشنویم. همه چیز رصد کنیم و پیگیریها را انجام دهیم.

استاندار گیلان در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به بیکاری جوانان اظهار کرد: جوانان بیکار زیادی داریم و هیچ کس نباید خودش را نسبت به این موضوع بیتفاوت بداند.

https://uupload.ir/files/h87k__mg_9934.jpg

وی با بیان اینکه رسالت ما خدمت به مردم است، یادآور شد: وظیفه ما این است برای مردم کارکنیم. از ائمه جمعه سراسر استان، نهادها دولتی، نمایندگان و نهادهای حاکمیتی می خواهم با روحیه تعامل کار انجام شود. بدانیم که نهادهای حاکمیتی در سایه تعامل توفیق خواهند داشت.

استاندار گیلان افزود: در برخی موارد هدف گذاری خوب است اما باهم همکاری نمیکنیم. بدون تردید با رویکرد همکاری و برای حل مشکلات جوانان شجاعانه گام برداریم اثر بخش خواهد بود. در گیلان ظرفی هایی است که در استان های دیگر نیست بنابراین ایراد از خود ما است.

گفتنی است در این مراسم از زحمات سیروس شفقی فرماندار پیشین رشت قدردانی و محمد احمدی به عنوان سرپرست فرمانداری رشت معارفه شد.

https://uupload.ir/files/nzr__mg_9939.jpg

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان