به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، به نقل از هیل، کاخ سفید بار دیگر در اظهاراتی مداخله‏ جویانه از اغتشاشات در ایران حمایت کرد.

در همین راستا، «سارا سندرز» سخنگوی کاخ سفید، با صدور بیانیه ای گفت: ما از حق مردم ایران برای ابراز مسالمت آمیز عقایدشان حمایت می کنیم. صدای آنها شایستگی شنیده شدن را دارد.

وی ادامه داد: از همه طرفین می خواهیم تا از این حق بنیادین مبنی بر ابراز عقیده به صورت صلح آمیز حفاظت کرده و از هرگونه اقدام در راستای اعمال سانسور، پرهیز کنند.

گفتنی است سندرز پیشتر نیز در پیامی توئیتری مدعی شد: روزهایی که آمریکا نظاره گر سرکوب اعتراضات ایران بود گذشته و آمریکا در کنار مردم ایران ایستاده است!

این درحالی است که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا نیز در ادامه دخالت های خود، ایران را تروریسم دولتی و ناقض حقوق بشر، خطاب کرد.

وی از آغاز بروز اغتشاش در برخی از شهرهای ایران، با پیام های توئیتری متعدد، از این اقدام حمایت کرده است. سایر مقامات آمریکایی نیز در تلاش برای ماهیگیری از آب گل آلود، از ادامه اغتشاش در ایران حمایت می کنند.

گفتنی است طی روزهای گذشته در پی فراخوان برخی از کانال های ضد انقلاب و به بهانه همراهی با معترضان به مشکلات اقتصادی، تعدادی افراد آشوبگر در تهران و برخی شهرستان ها به خیابان آمده و به اغتشاش پرداختند.

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : اوباما

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان