به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، حسن کربلایی با اشاره به اعتراضات عده ای از مردم در پی وضعیت بد اقتصادی و سوءاستفاده عناصر ضدانقلاب از فضای موجود اظهار کرد: جمهوری اسلامی آزادی های مدنی به مردم داده است تا در مواقع گوناگون بتوانند اظهارنظر کنند.

وی با اشاره به آزادی مردم در انتخابات و برگزیدن شخص موردنظر خود از بین کاندیداها افزود: اظهارنظر و بیان آزاد به مردم حقی هست که جمهوری اسلامی به مردم داده و بهترین شیوه اظهار و نظر در حکومت نیز به نظر می رسد همین شیوه باشد.

دبیر حزب موتلفه گیلان بابیان اینکه باید مدیران باب تبع و بر اساس تحقیق را برگزینیم تا بتوانیم در عرصه های مختلف از آن ها حمایت کنیم، گفت: راه های دیگری هم وجود دارد تا مردم بتوانند با مراجعه به مسئولین و یا رسانه ها دغدغه های خود را اعلام کنند تا مسئولان از حرف های آن ها باخبر شوند.

کربلایی با اشاره به توطئه چینی آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی مبنی بر یافتن راهی برای اغتشاش در ایران خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه جمهوری اسلامی ایران امن ترین کشور محسوب می شود و افتخاراتی را رزمندگان ایران در بیرون از مرزها کسب کرده اند به طور طبیعی دست هایی به کار افتاد تا هیبت و عظمت جمهوری اسلامی را در هم بشکند.

وی با اشاره به میدان داری عده ای از عناصر ضدانقلاب در بستر اعتراضات اقتصادی در کشور افزود: برخی ها با سوءاستفاده از وضعیت بد اقتصادی نظیر حقوق نجومی، حذف یارانه ها و گرانی ها و رکود و غیره در کشور ابتدا مردمی را جمع کردند و سپس از حضور آن ها در جهت براندازی اصل نظام به کار گرفتند.

دبیر حزب موتلفه گیلان با تأکید بر اینکه وضعیت بد اقتصادی فعلی برازنده مردم در جمهوری اسلامی نیست و مردم حق دارند معترض باشند، خاطرنشان کرد: از لابه لای اعتراضات مردمی که ریشه اقتصادی داشت شعارهایی ساختارشکنانه بیرون آمد و اشخاصی شعارهای براندازانه سر دادند که با اهداف اولیه مردم همخوانی نداشت.

کربلایی با اشاره به پاسخ محکم مردم به شعارهای دشمن شاد کن عده ای قلیل از سوءاستفاده کنندگان وابسته به غرب بیان کرد: متأسفانه عناصر ضدانقلاب از مردمی که حقشان اعتراض از وضعیت موجود بود و گرفتاری های بسیار شدید اقتصادی دارند سوءاستفاده کردند و باید مردم مراقب باشند که با هر اطلاعیه و بیانیه ای به میدان نیایند.

وی با اشاره به اعتراضات فتنه آلود عده ای در گیلان گفت: پس از حضور مردم در تجمعات شعارهایی از طرف برخی در کف خیابان ها شنیده شد که نشان داد دست هایی پشت پرده وجود دارد و قرار است از حضور مردم سوءاستفاده شود تا به اهداف شوم خودشان برسند.

دبیر حزب موتلفه گیلان با اشاره به تحریک فتنه جویان از سوی عناصر ضدانقلاب و شبکه های ماهواره ای و تلگرامی معاند نظام، بیان کرد: گروهک منافقین مرتب از طریق کانال های تلگرامی پرمخاطب مردم را برای ایجاد ناامنی ها ازجمله ساخت بمب های دستی و حمله به مراکز خاص تحریک می کرد اما حضور چشمگیر مردم رشت موجب شد تا بخش زیادی از اتفاقات ناگوار را در سطح استان شاهد نباشیم.

کربلایی با اشاره به همراهی پرشور نیروهای مردمی در سطح شهر رشت گفت: مردم در تجمع اخیر خود همان شعارهای مردمی را سر دادند و خواهان مبارزه شدید با مفاسد اقتصادی از سوی شدند.

وی بابیان اینکه عده ای از نوجوانان در جمع معترضان از شعارهای غیرهمسو استفاده کردند که روی هیجان و احساسات به کف خیابان ها هدایت شده بودند، خاطرنشان کرد: حضور چشمگیر و گسترده مردم رشت بار دیگر موجب خنثی شدن توطئه های بیگانگان شد که از این بابت باید از مردم رشت نهایت تقدیر و تشکر را داشت.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان