حجت الاسلام والمسلمین سید جواد سلیمانی در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با اشاره به اغتشاشات چند روز گذشته در کشور، اظهار کرد: مطالبه مردم از دولت ها به حق و لازم است ولی برخی مطالبات به حق مردم را وارد عرصه دیگری کردند که باعث خسارت برای کشور شد.



 



وی تأکید کرد: باید بین مطالبات به حق مردم از دولت و ایجاد تنش و برهم زدن آرامش و فلج کردن اقتصاد کشور مرزبندی قائل شویم که این ها دو موضوع متفاوت از یکدیگر است.



 



امام جمعه لنگرود بابیان اینکه شاهد بیکاری و گرانی هستیم و آن ها را قبول داریم، افزود: مطالبه مردم نسبت به معیشت اقتصادی بستری برای نفوذ و فتنه دشمن علیه انقلاب شده بود که خوشبختانه بازهم مردم از مسئولین جلوتر بودند و صف خود را از اغتشاش گران جدا کردند.



 



سلیمانی بیان کرد: اغتشاشات اخیر در کشور موجب خدشه دار شدن انقلاب شد و عده ای از مردم بی گناه نیز کشته شدند و باید مردم بیش ازپیش در کنار دولت و ولایت باشند و اگر امروز یکدیگر را متهم کنیم دشمن بهترین سود از وضعیت موجود را به دست می آورد.



 



وی با دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جمعه در لنگرود، گفت: وظیفه امروز همه ما پشتیبانی از انقلاب است که روز جمعه در راهپیمایی وحدت ملت به نمایش گذاشته می شود و اجازه نمی دهیم تا بیگانگان در مسائل داخلی کشور نفوذ کنند.



 



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان