به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، «جو بایدن» معاون رئیس جمهور پیشین آمریکا به حمایت دولت «باراک اوباما» از اغتشاشگران در زمان فتنه 88 اذعان کرد.

بایدن در گفت وگو با شبکه «پی بی اس» با ادعای اینکه اعتراضات و آشوب های اخیر در ایران با اغتشاشات سال 88 متفاوت است، گفت: اما «دونالد ترامپ» برای ایرانی های معترض چه کار کرد؟ او ممنوعیتی بر آنها وضع کرد که نتوانند به آمریکا بیایند.

وی در پاسخ به سوال مجری درباره اینکه مقامات فعلی آمریکا می گویند دولت اوباما-بایدن از اغتشاشات 88 حمایت نکردند، تاکید کرد: «البته که ما از معترضان جنبش سبز (فتنه 88) حمایت کردیم.»

بایدن درباره تفاوت اغتشاشات اخیر با فتنه 88 مدعی شد این افراد به مسائل مختلفی از جمله اظهارات روحانی، فعالیت های سپاه و حتی برخی تقلب ها در انتخابات معترض بودند.

این مقام پیشین آمریکایی در ادامه با ادعای اینکه دولت ایران «فاسد و خطرناک» است، افزود: با پایان توافق هسته ای آنها قادر خواهند بود سلاح هسته ای تولید کنند.

پیشتر مقامات مختلف دولت فعلی آمریکا شامل کاخ سفید، وزارت خارجه، مشاوران و مقامات رژیم صهیونیستی با دخالت در امور داخلی ایران، از آشوب طلبان در خیابان های ایران حمایت کردند و آنان را «آزادی خواه» نامیدند.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : عاشورا بایدن

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان