به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، محمدصادق حسنی در رشت، به لزوم توجه به انتقادهای مردم تاکید و اظهار کرد: ما حرف مردم را می شنویم اما آن جوری که باید به مطالباتشان پاسخ دهیم تلاش نمی کنیم و ثابت کرده ایم که از مدیران دقیقه نودی هستیم.

وی بابیان اینکه در اوایل اعتراضات اخیر مردمی نشئت گرفته از برخی مشکلات معیشتی و اقتصادی بود اما برخی ها از فضای به وجود آمده سوءاستفاده کردند، افزود: ۴۰ سال هست که ما مداوم می گوییم در خارج از کشور دشمنانی داریم که ما را زیر ذره بین گرفته اند و دنبال فرصت هستند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند اما دراین بین برخی ها توجه نکردند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید حواس منتقدین بیشتر جمع باشد تا فضای سوءاستفاده برخی از عناصر ضدانقلاب و معاند را فراهم نکنند، گفت: مسائلی اقتصادی که در کف خیابان ها شنیده شد صدایی بود که از همه مردم شنیده می شود اما نباید از فضای اعتراضات مردم عده ای سوءاستفاده کنند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نادیده گرفتن ارزش ها در اعتراضات اخیر، خاطرنشان کرد: عده ای در اعتراضات اخیر ورود کردند و پرچم ایران را آتش زدند و همه می دانند که هیچ ایرانی با کشورش این مقدار بیگانه نیست.

حسنی با اشاره به نقش عناصر ضدانقلاب و استکبار و هدایت آشوب ها در کشور بیان کرد: شرایطی که در ایران پس از اعتراضات مردمی رقم خورد عادی نبود و یقیناً در پشت آن برنامه ریزی قوی وجود داشت وعده ای تلاش کردند تا مردم را در مقابل یکدیگر قرار دهند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بر حل مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: مشکلات مردم زیاد است و باید با سرعت و پشتکار همه جانبه مسئولان و مدیران حل شوند.

نماینده مردم رشت در خانه ملت با تاکید بر اینکه باید کمی بیشتر با مردم صادق باشیم و نباید مردم را جدای از نظام دانست، تصریح کرد: واقعاً مشکلاتی در کشور وجود دارد که بیکاری از نمونه های صدرنشین مشکلات است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس منشأ بیکاری جامعه را واردات کالاهای غیرضروری و قاچاق نام برد و گفت: متأسفانه در کشور قاچاق واردات پشت سیستم صورت می گیرد و کالاهایی به کشور وارد می شوند نمونه داخلی دارند و جلوی اشتغال فرزندان خودمان را می گیرد و نهایتاً منجر می شود جوانان به خیابان کشیده شوند و اعتراض کنند.

حسنی با تاکید بر اینکه مبادی رسمی کشور باید کنترل شود و نباید اجازه داد تا این همه کالای قاچاق با کانتینر وارد کشور شود، خاطرنشان کرد: مردم از شعارهایی که در رابطه با مبارزه با قاچاق داده ایم خسته شده اند.

وی با اشاره به اینکه یکی از بزرگ ترین مشکلات ما ناراحتی برخی ها از انتقاد است، گفت: باید انتقاد کرد اما باید بین انتقاد و تخریب فاصله گذاشت چون اگر درست انتقاد شود و راهکارها و رفتارهای اشتباه اصلاح شود، بسیاری از موانع موجود در کشور حل خواهند شد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان