به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، سردار محمدعلی حق بین در آیین رونمایی از مستند خاکیان خط شکن2 در عملیات کربلای5 در سالن شهید یوسفی سپاه قدس گیلان اظهار کرد: انقلاب اسلامی از اول تاکنون برجستگی های داشته که منجر شده تا پیشرفت هایی داشته باشد و به مسیر خود ادامه بدهد.  

وی بابیان اینکه خون شهدا انقلاب را بیمه کرده، افزود: در مسیر انقلاب ممکن است حوادثی پیش بیاید چون دشمن همیشه در کمین گاه خود نشسته و اهداف خود را در جامعه پیاده می کند اما همیشه خون شهدا مانع از گسیختگی اهداف نظام می شود.

 

فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان با اشاره به برکات امام خمینی(ره) در انقلاب، گفت: اهداف انقلاب اسلامی با اهداف استکبار جهانی بسیار متفاوت است و سربریدن کودکان در سوریه و فوتبال بازی کردن با آن سر از سوی نوکران داعشی نمونه هایی از آن جنایات آمریکا و استکبار است.

 

حق بین با تاکید بر اینکه باید از فرصت های انقلاب اسلامی درس گرفت، خاطرنشان کرد: در عملیات کربلای 5 رزمندگان اسلام ازجمله رزمندگان گیلانی کاری انجام دادند که در تاریخ ماندگار شد.

 

وی با اعلام اینکه بیشترین شهدای گیلان در عملیات کربلای 5 است، افزود: در 19 دی سال 65 عملیات کربلای 5 آغاز شد و مانند سایر عملیات دیگر نبود که به یک شب و یک هفته برسد بلکه تا شب عید به طول انجامید و رزمندگان مقاومت کردند و بر دشمن پیروز شدند.

 

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان با اشاره به زحمات سخت رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: آشوب ها و اغتشاشات معمولی برای کسانی که خالق کربلای 5 هستند بادی بیش نیست.

 

حق بین بابیان اینکه انقلاب با خون شهدا آبیاری شده و همچنان ادامه دارد، گفت: باید یاد گرفت و اندیشید که چگونه می توان مردم را از بحران ها نجات داد و تنها راه آن کار جهادی و تکلیف مداری است.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان