به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، جبار کوچکی نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت، در واکنش به استیضاح حجتی، وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: وزیر جهاد کشاورزی در طول این چند سال تصدی گری در وزارت خانه اقدام قابل توجهی در افزایش تولیدات محصولات کشاورزی ازجمله برنج نداشته است.

وی با اشاره به نارضایتی های مردم از دولت در حوزه کشاورزی، افزود: عملکرد وزیر جهاد کشاورزی نشان داده، حجتی نتوانسته است از کشاورزان حمایت کند.

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به واکنش رهبر معظم انقلاب در رابطه با واردات ازجمله واردات محصولات کشاورزی گفت: واردات بیش ازحد محصولات کشاورزی در طول دوره خدمت حجتی رقم خوره است و این نکته جز منویات و تذکرات رهبر معظم انقلاب نیز بوده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش بی رغبتی در کشاورزان با واردات بی رویه اقلام کشاورزی خاطرنشان کرد: واردات بیش ازحد محصولات کشاورزی باعث شده تا کشاورزان از تولید محصولات خود دلسرد شوند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با اشاره به موضوع برنج و واردات بی رویه آن در بازار و فلج کردن کشاورزان گفت: طبق قانون وزیر جهاد کشاورزی باید پاسخگوی همه واردات و صادرات محصولات کشاورزی باشد اما در مقابل تنظیم بازار حجتی از پاسخگویی به مردم ازجمله برنج کاران بازماند.

نماینده مردم رشت، مجلس را تریبون مردم نام برد و با تاکید بر اصل شفاف سازی مطرح کرد: وزیر جهاد کشاورزی در مقابل مرکبات کاران نیز پاسخگو نیست و مجلس باید شفاف سازی ای در راستای مدیریت حجتی برای کشاورزان داشته باشد تا بتواند حق آن ها را استیفا کند.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان