به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد سلیمانی در جلسه اجرایی شدن پروژه مصلی شهرستان لنگرود اظهار کرد: بعد از حضور در شهرستان به عنوان امام جمعه لنگرود با توجه به حساسیت پروژه مصلی، پیرامون مسائل شرعی و حقوقی، تحقیق و تفحص کردم که درنهایت به این نتیجه رسیدم این پروژه با رعایت تمام نکات شرعی و قانونی انجام شود.



 



امام جمعه لنگرود گفت: بخشی از مردم درباره زمین ها صحبت هایی دارند که باید مسئولان شهرستان آن ها را قانع کنند تا کار به خوبی انجام شود.



 



غلامرضا منصفی رئیس شورای شهر لنگرود نیز با اشاره به موارد و پیگیری های حقوقی این پروژه و ماهیت ثبتی این زمین، گفت: از ابتدا تا به امروز این زمین معارضاتی داشته و عده ای مدعی مالکیت آن بودند که حتی پیگیری حقوقی آن را نیز انجام دادند ولی به دلیل نداشتن عدله کافی و اسناد مورد وثوق ادعای آنان رد شد به جز یک مورد که سند مالکیت دارد که به دلیل در انتها قرار داشتن آن زمین ایرادی در اجرای پروژه یا صاحب زمین موردنظر نخواهد شد.



 



رئیس اداره راه و شهرسازی و رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان لنگرود پیرامون اخذ مجوزهای لازم و نداشتن منبع قانونی این مکان تأکید کردند.



 



در ادامه جلسه اعضا تصمیم به تشکیل هیئت امنا مصلی در دو قالب حقوقی و حقیقی کردند که درنهایت مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی، سیدرضا جوادپور فرماندار شهرستان لنگرود، سید مهدی رجایی شهردار لنگرود، غلامرضا منصفی رئیس شورای شهر لنگرود به عنوان اعضا حقوقی و حجت الاسلام والمسلمین سید جواد سلیمانی، محمود فاتح، مسلم انگاره و محسن صالحی به عنوان اعضا حقیقی این هیئت امنا معرفی شدند.



 



در ادامه مقرر شد انتخاب پیمانکار به صورت مناقصه انجام شود.



 



مقرر شد غلامرضا منصفی به دلیل فعالیت در اداره ثبت و شورای شهر لنگرود و اشرافیت به قوانین ثبتی و شورایی مسئول پاسخگویی به شبهات قانونی و ثبتی این پروژه باشد و امام جمعه لنگرود نیز مسئول پاسخگویی به امور شرعی این پروژه شد.



 



همچنین مقرر شد هر هفته یا هر دو هفته، هیئت امنا متشکل از اعضا حقیقی و حقوقی طی جلسه ای درباره پیشرفت های اجرای پروژه ساخت مصلی برگزار کرده و درباره رفع موانع موجود در مسیر پروژه و تأمین اعتبارات اقدامات لازم انجام شود.



 



[gallery columns="1" size="large" ids="91801,91802,91803"]
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : ضایعات

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان