مشاور پارلمانی رئیس تشخیص مصلحت نظام اظهارکرد : متاسفانه در کشور ایران چه حزب راست و چه حزب چپ تحمل همدیگر را ندارند و با یک جریان هم نمیشود کشور را اداره کرد و تا عقلا با هم جمع نشوند وضعیت کشور همین خواهد بود.

به گزارش لنگرنیوز ، حجت الاسلام والمسلمین قدرت الله علیخانی عصر دیروز در همایش کارگزاران دولت که در دانشکده پرستاری لنگرود برگزار شد گفت : اگر هر دولت و کابینه ای به فرمایشات رهبری عمل کنند قطعا آن دولت موفق تر خواهد بود.

مشاور پارلمانی رئیس تشخیص مصلحت نظام افزود : هیچ دولتی سر سالم به گور نبرد و اگر صداقت به خرج بدهم در زمان ریاست جمهوری رهبر معظم انقلاب هم ایشان از سوی چپی ها مورد هجوم قرار گرفتند.

وی اظهار کرد : وزرای کابینه ومشاورین باید پیش از رئیس جمهور قراول باشند و لازم است در برخی امور وزرا پاسخ دهند تا رئیس جمهور به کارهای مهم تری بپردازد به غیر از موارد بیین المللی که حضور شخص رئیس جمهور لازم میباشد.

نماینده ادوار گذشته مجلس ادامه داد : خیلی از وزرای کابینه کوتاهی میکنند و بیشتر به فکر خودشان هستند .

علیخانی با بیان اینکه اگر انتقاد و یا تخریبی می شود که قبلا انجام تخریبا هم انجام شد وزرا پاسخ دهند گفت : تا کنون دکتر جهانگیری بیش از همه وزرا و مشاوران از دولت حمایت کرده است.

وی افزود : بنده در سه دوره مجلس نماینده مردم بودم و مخالف اول احمدی نژاد هم بودم و این کارها طبیعی است و رهبر معظم انقلاب هم فرمودند که هجمه های انتقادی فقط برای دل خنکی شخص یا اشخاص نباشد و باید خطوط قرمز در کشور رعایت شود.

مشاور پارلمانی رئیس تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد : انتقادها در راه حل مشکلات مردم باشد و پیشنهادات سازنده داده شود و باید با حفظ خطوط سیاسی حرمت ها رعایت شود .

علیخانی گفت : دکتر روحانی از لحاظ شخصیتی قابل ارائه در مجامع بین المللی است و قبل از ریاست جمهوری هم سال ها در مجامع بین المللی حاضر بودند.

وی با بیان اینکه تحریم ها در زمان دولت گذشته بر سر ایران فرود امد گفت : دولت قبل در مقابل تحریم ها اعلام می کردند که آن قدر قطعنامه تحریم بدهید تا قطعنامه دانتان پر شود و فکر می کردند که تحریم ساده است.

نماینده ادوار گذشته مجلس با بیان اینکه به نظر من وجود اقای روحانی برای کشور خیر بود افزود : در دولت های گذشته بنای تخریب در دو سال پایانی شروع می شد ولی از خوش شانسی دکتر روحانی از همان روزهای اول تخریب ها اغاز شد.

مشاور پارلمانی رئیس تشخیص مصلحت نظام اظهارکرد : متاسفانه در کشور ایران چه حزب راست و چه حزب چپ تحمل همدیگر را ندارند و با یک جریان هم نمیشود کشور را اداره کرد و تا عقلا با هم جمع نشوند وضعیت کشور همین خواهد بود.

قدرت الله علیخانی گفت : ما راهی جز رفاقت ، صفا و صمیمیت نداریم و اگر چنین شود بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.

وی ادامه داد : در این دولت ریخت و پاش نداشته و نداریم و این نعمتی است که نصیب مردم ایران شده است.

نماینده ادوار گذشته مجلس با بیان اینکه سران سه قوه با هم وحدت داشته باشند افزود : بنده نسبت به برخی از افراد کابینه انتقاد دارم و باید افراد شجاع و جوان تر بکارگیری شود.

علیخانی گفت : برخی از وزرا حرفی نمیزنند و ترس دارند با مواضعی که میگیرند به مجلس احضار شوند و پاسخ دهند ولی شخص دکتر روحانی تا کنون مواضع محکمی داشتند.

مشاور پارلمانی رئیس تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد : در این دولت درب کشو بر روی دنیا باز شده است ولی در دولت گذشته چند کشور افریقایی به ایران می آمدند.

وی افزود : نمایندگان مجلس یک وزیر را استیضاح کردند و معتقدم و این تغییر وزیر در حال حاضر کافی است و همین هیاهو برای ترس دولت کافی می باشد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان