به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، مصطفی کواکبیان در اولین مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در سالن مجتمع خاتم الانبیا شهر رشت، اظهار کرد: هاشمی رفسنجانی تاکید داشت تا تمام کشور بر محور حزب اداره شود.

وی هاشمی را از مظلومان انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: بااینکه هاشمی از اموال شخصی خود برای پیروزی انقلاب خرج کرد اما همیشه متهم بود که از سرمایه دارانی هست که در انقلاب آمده تا به آب و نوایی برسد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه هاشمی هیچ اندوخته از انقلاب نداشت، گفت: هیچ کس نمی تواند در مسئولیت هایی که هاشمی داشته سراغی از بیت المال در اموال شخصی اش پیدا کند.

دبیر حزب مردم سالاری بابیان اینکه امیرکبیر در برابر هاشمی حرفی برای گفتن نداشت، خاطرنشان کرد: قطعاً هاشمی از شهید بهشتی مظلوم تر بود.

کواکبیان بابیان اینکه هاشمی از اصلاح طلبان هم زجر کشید، گفت: اصلاح طلبان کاری کردند که هاشمی در مجلس ششم نفر سی ام منتخبان شود.

وی بابیان اینکه هاشمی شخصیتی بسیار صبور بود، گفت: آن هایی که می گویند فتنه 88 اشتباه می کنند بلکه فتنه از سال 84 با آمدن احمدی نژاد شروع شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه تمام برنامه ریزی های دولت احمدی نژاد حذف هاشمی از صحنه بود، گفت: در مجلس هشتم برخی از اصولگراها اعلام می کردند که هاشمی اعدام باید گردد و منظورشان از خواص بی بصیرت هاشمی رفسنجانی بود.

دبیر حزب مردم سالاری با تاکید بر اینکه هیچ گاه هاشمی علیه رهبری صحبت نمی کرد گفت: هاشمی همیشه تاکید داشت که رهبر معظم انقلاب عمود نظام جمهوری اسلامی است.

کواکبیان با اشاره به مظلومیت فعلی هاشمی رفسنجانی گفت: بااین همه خدماتی که هاشمی ارائه کرده چرا صداوسیما ویژه برنامه هایی با این کیفیت ارائه می کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هاشمی باید زنده بماند، گفت: به فرموده امام هاشمی تا زمانی که زنده هست، زنده خواهد ماند.

دبیر حزب مردم سالاری بابیان اینکه ما نسبت به دولت انتقاد داریم گفت: این دولت در جاده هست و کمی کند می رود اما دولت قبل اصلاً در مسیر جاده نبود.

کواکبیان با اشاره به دشمنی استکبار جهانی گفت: ما آمریکا و سایر دشمنان را همیشه محکوم می کنیم اما باید از کسانیکه آتش بیار معرکه هستند اعلام کرد که شما در کجای ماجرا هستید؟

وی بابیان اینکه زمان زورگویی دولت ها به ملت ایران تمام شده، گفت: ما شکاف های طبقاتی و جنسیتی و اقتصادی داریم و باید مشکلات مردم را حل کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه نسل امروز با دیروز فرق کرده، گفت: باید عکس ها و تصاویر دوران اغتشاشات را دید و اکثر آن ها از جوانان هستند اما کسانی که بعد از نماز جمعه راه پیمایی کردند اکثراً از پیران و سالمندان جامعه بودند.

دبیر حزب مردم سالاری با تاکید بر اینکه باید شهرداران مکانی را برای اجتماعات و اعتراضات ایجاد کنند، گفت: طبق قانون اعتراضی که با اغتشاش و جنگ و خونریزی نباشد مشکلی ندارد و دولت باید اجازه دهد تا اعتراضات به حق مردم خود را نشان دهد.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان