به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، آیت الله احمد پروایی صبح امروز در مراسم یادواره 1270 شهید تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان لنگرود بابیان اینکه هیچ لحظه ای نبوده که دشمنان ایران اسلامی برای براندازی نظام برنامه، نقشه و اتاق فکر نداشته باشند اظهار کرد: از همان روزهای نخستین انقلاب اسلامی با ترور شخصیت های انقلاب و تحمیل جنگ تا ایجاد فتنه در جامعه اسلامی و حتی دل سرد کردن بانفوذ در ارکان تصمیم گیری نظام جمهوری اسلامی درصدد براندازی نظام بوده اند.

 

وی افزود: نقشه های دشمنان متعدد بوده است و در هر نقشه ای که دشمنان کشیدند و طراحی اجرا کردند ملت ما دچار هزینه های شده است اما تا اکنون نقشه های آن ها نقشه بر آب شده است و به آن اهدافی که ترسیم کرده بودند نرسیدند.


 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور ملت درصحنه نقشه های دشمنان را همیشه نقش بر آب کرده است؛ و اگر شهدای مدافع حرم ما نبودند گرفتاری های بزرگ تری نصیب کشور می شد.


 

پروایی بابیان اینکه انقلاب ما دشمنان قسم خورده ای دارد گفت: آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی، انگلیس خبیث و کشور خرپول خلیج فارس جزء دشمنان قسم خورده ما هستند و اگر انقلاب ما پیرو ولایت علی (ع) نبود آن ها با ما مشکلی نداشتند اما انقلاب ما رهرو حضرت سید الشهداء است و تا آخر در مقابل دشمنان خواهند ماند.


 

وی بابیان اینکه حضور به موقع مردم فتنه 88 را خنثی کرد: فتنه گران با نظام، دستاوردهای انقلاب، شهدا و آرمان های آن مشکل دارند و ما باید صدها مرتبه از مردم تشکر کنیم که در دفاع مقدس حمایت کردند و در فتنه 88 مردم به صحنه آمدند و در این اتفاقات اخیر هم مردم مدافع انقلاب شدند.


 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه مدیون شهدا هستیم گفت: اختلاف مسئولان، نظام را با چالش روبه رو می کند و اختلاف سلیقه نباید به مشکلات چالشی و تخریب همراه باشد و همه قوا باید دست به دست هم دهیم و اختلافات را کنار بگذاریم و نوکری مردم را وظیفه خود بدانیم.


 

پروایی بابیان اینکه مردم ما همیشه در لحظات حساس جامعه پشتیبان ولایت هستند گفت: مردم در حماسه 9 دی و راهپیمایی های اخیر علیه اغتشاشات نشان دادند که هیچ وقت رهبری و انقلاب را تنها نمی گذارند.


 

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان