به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، جبار کوچکی نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت، با اشاره به موضوع رفع فقر مطلق مدنظر رئیس جمهوری اظهار کرد: دولت هفت هزار میلیارد تومان در لایحه بودجه سال 97 برای رفع فقر پیشنهاد کرده است.

وی بابیان اینکه مشخص نبودن محل تخصیص اعتبارات بودجه مقابله با فقر سؤال برانگیز است، افزود: دولت در لایحه بودجه سال آینده دقیقاً مشخص نکرده که از کدام محل برای پرداختن به رفع فقر مطلق اقدام خواهد کرد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه موضوع فقر تنها با ارائه طرح و لایحه امکان پذیر نیست، گفت: دولت و مجلس باید برای ریشه کن کردن فقر و ارتقا و بهبود کیفیت زندگی مردم برنامه منسجم و هدفمند طراحی و اجرا کند.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 97 کل کشور خاطرنشان کرد: دولت باید مشخص کند که محل بودجه مقابله با فقر از بودجه کمیته امداد و بهزیستی است و یا اینکه منابع دیگری را برای مبارزه با فقر در نظر دارد.

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر بهبود کیفیت زندگی و تأمین معیشت مطلوب، گفت: دولت باید برنامه ها و طرح هایی را که در گذشته به آن تاکید شده و اکنون نیز دولت بر اجرای آن ها مصمم است تاکید داشته باشد.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان