به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، سید رضا جوادپور امروز در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر در سالن اجتماعات فرمانداری لنگرود اظهار کرد: دهه فجر، دهه دوستی همه فرزندان انقلاب، عشق و علاقه همه مردم به ارکان نظام، تقویت همه قوای کشور و دهه یاس و ناامیدی دشمنان است.



 



وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با نام بزرگانی چون هاشمی رفسنجانی گره خورده است، افزود: حضور مردم میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال یکی از مسائل مهم این دهه است تا دشمنان متوجه شوند نقشه های آنان برای ضربه به انقلاب بی فایده است و مردم همواره به انقلاب پایبند هستند.



 



فرماندار لنگرود با تأکید بر ضرورت انسجام و هماهنگی همه دستگاه ها برای برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان، تصریح کرد: 22 بهمن امسال بعد از شیطنت های اخیر مثلث استکبار، منافقین و ارتجاع منطقه بسیار مهم است و باید کل شهرستان برای برپایی راهپیمایی باشکوه بسیج شوند.



 



جوادپور با بیان اینکه خاطرات انقلاب در شهرستان باید برای نسل های جدید باقی بماند، افزود: خاطرات انقلاب در شهرستان باید احیا، جمع آوری و در قالب کتابی تدوین شود.



 



نماینده عالی دولت در شهرستان لنگرود با اشاره به اینکه تزریق روحیه یأس به جامعه و گستاخی عده ای محدود، منجر به آشوب می شود، بیان کرد: در همه برنامه های دهه فجر باید روحیه امید و نشاط، انسجام و وحدت و حمایت از نظام و ارکان نظام یادآوری شود.



 



وی با تأکید بر اینکه دهه فجر پایان و خط بطلانی بر اندیشه های تفرقه انگیز است، تصریح کرد: ما باید همیشه ید واحده باشیم و محکم در مقابل آمریکا، اسرائیل، داعش و ارتجاع منطقه بایستیم و این پیام باید از دهه فجر به دنیا ابلاغ شود.



 



جوادپور با بیان اینکه باید از ابزار فرهنگ و هنر هم برای بزرگداشت انقلاب استفاده کرد، افزود: در برنامه های دهه فجر باید اعتماد به نظام، رهبری، دولت، مجلس، ارکان نظام و مسئولین و اعتماد بین دولت و ملت استوار باشد.



 



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان