به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، نادر دست نشان در مورد پیروزی مقابل اکسین گفت: بازی سنگین و خوبی بود. اکسین تیم پرمهره ای است و از نظر امکانات مالی هم جزو بهترین تیم ها است مربی و بازیکنان خوبی دارد. ما در این بازی دو نفر از بازیکن خوبمان را یعنی مهدی کربلای و مهیار زحمتکش غایب بودند. بازی در هوای سرد و زمین لغزنده سخت بود.

وی افزود: اکسین در حفظ توپ موفق بود اما ما با آنالیزی که از آنها داشتیم توپ های آنها را خوب قطع می کردیم در نیمه اول یک شوت خوب زدند که دروازه بان ما توپ را به خوبی مهار کرد در نیمه دوم هم آنها یک فرصت گلزنی خوب داشتند که باز هم مدافعان و دروازه بان ما اجازه باز شدن دروازه را به حریف ندادند. ما بازی فوق العاده ای را انجام داد و به غیر از گلی که زدیم ۳-۴ موقعیت گلزنی خوب هم داشتیم بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و بازیکنان جدید هم که به تیم ما ملحق شدند نمایش خوبی را ارائه کردند.

دست نشان در مورد علت غیبتش در نشست خبری بعد از بازی به خاطر دلخوری گفت: دلخور نبودم اما در بازی قبلی که مقابل مس رفسنجان باختیم علی سامره خودش به نشست خبری نرفت و دستیارش را فرستاد که خبرنگاران هم این نشست را تحریم کردند و معترض شدند که چرا سامره نیامده است. البته در انزلی خبرنگار زیاد نداریم بیشتر سایت ها هستند که این اخبار را می زنند. جالب است که همین سایت ها نوشتند نشست خبری دست نشان را تحریم کرده اند. در حالی که من اصلاً به سالن نشست نرفته بودم و در رختکن حضور داشتم و خبرنگاران به خاطر غیبت سامره نشست را تحریم کردند من هر وقت تیمم بازنده هم بوده پاسخگوی رسانه و خبرنگاران بوده ام اما به خاطر آن اتفاق من هم به سالن نشست خبری نرفتم تا تحریم این دوستان ادامه پیدا کند!

وی در مورد مشکلات باشگاه گفت: با شرایط و مشکلاتی که ملوان دارد همه دست اندرکاران باشگاه و بازیکنان و کادر فنی معجزه می کنند. هیچ وقت ملوان چنین شرایط بدی نداشته است. ما برای تأمین هزینه های تمرین و مسابقات مان هم مشکل داریم. مدیرعامل باشگاه و آقای خفته بند نماینده محترم مردم شهر در تلاش هستند تا مشکلات حل شود. احمد دنیا مالی برای باشگاه ملوان نعمت بود اما قدرش را ندانستند. بروید ببینید چرا دنیامالی از ملوان رفت. قدر مدیری مثل دنیامالی را ندانستند.

دست شان افزود: ملوان تیم بزرگی است مشکلاتی که این باشگاه دارد در چنین تیم بزرگی نیست. ملوان تماشاگران عاشق بسیاری دارد اما بارها گفته ام ۷-۸ نفری هستند که نمی شود هیچ جور آنها را کنترل کرد و ممکن است همین افراد باعث شوند ملوان آسیب ببیند.

سرمربی ملوان در مورد دیدار هفته آینده با بادران تهران گفت:  بادران یکی از تیم های خیلی خیلی خوب لیگ است و حداقل شایستگی چنین تیمی حضور در لیگ برتر است. اما ما هم ملوان هستیم. ما در بازی رفت بد آوردیم و پیروز نشدیم. اما جالب است که وقتی بادران در بازی رفت در ۲-۳ صحنه نتوانست گل بزند برخی نوشتند ملوان خوش شانس بود که نباخت در حالی که مدافعان و دروازه بان ما هنرنمایی کردند که دروازه ملوان باز نشد اسم این شانس نیست. این بادران بود که خوش شانس بود که پنالتی دقیقه ما گل نشد و پنالتی حریف تبدیل به گل شد و گل مساوی را زدند ما در تهران برای پیروزی به رویارویی بادران می روم هرچند می دانم بادران تیمی است که برای رسیدن به صدر جدول تلاش می کند ما هم نمی خواهیم از قافله  مدعیان صعود عقب بمانیم.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان