به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، ابراهیم امیری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: پیکر پاک و مطهر شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در چند شهر استان خوزستان تشییع می شود.

وی افزود: پیکر مطهر لاله های بی نشان دوران هشت سال دفاع مقدس همزمان با ایام فاطمیه دوم و سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) میهمان شهر چغامیش استان خوزستان می شوند.

مسئول امور شهدای گمنام خوزستان تصریح کرد: پیکر مطهر این شهدای گمنام با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، طلاب، روحانیون، بسیجیان، ورزشکاران، جوانان و نوجوانان استان خوزستان همچنین با شرکت نیروهای نظامی و انتظامی تشییع می شود و در نقطه مشخص شده در شهر چغامیش آرام می گیرند تا مزارشان زیارتگاه عاشقان شود.

وی خاطرنشان کرد: هماهنگی های لازم برای برگزاری آئین تشییع شهدای گمنام شهر چغامیش استان خوزستان انجام شده و این شهیدان گلگون کفن همزمان با ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) در این شهر آرام می گیرند.

امیری گفت: همچنین پیکر پاک و مطهر شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس همزمان با ایام فاطمیه دوم میهمان تیپ 292 ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهر دزفول می شوند.

وی در ادامه به تشییع شهیدان والامقام در یک نقطه دیگر استان خوزستان اشاره کرد و یادآور شد: پیکر مطهر شهیدان والامقام گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در ایام فاطمیه دوم در شهر حمزه در استان خوزستان آرام می گیرند.

به زودی جزئیات برنامه های استقبال، وداع و تشییع شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در شهر چغامیش، تیپ 292 ارتش در دزفول و شهر حمزه به اطلاع ملت شریف ایران به ویژه مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان خوزستان می رسد.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : خوزستان رئیس

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان