به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، در دومین دیدار از دور حذفی لیگ والیبال استان گیلان روز پنج شنبه دو تیم شهرداری لنگرود و هیأت والیبال رشت در سالن تختی رشت به مصاف یکدیگر رفتند.



 



شهرداری لنگرود در ست اول در یک بازی برتر توانست با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ پیروز شود ولی در ست دوم  با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ مغلوب شد.



 



ست سوم این دیدار نیز با نتیجه 25 بر 19 به نفع تیم شهرداری لنگرود به پایان رسید ولی شکست 25 بر 19 شهرداری لنگرود در ست چهارم بازی را مساوی و به ست پنجم کشاند.



 



تلاش تیم شهرداری لنگرود برای پیروزی و برگزاری بازی سوم بین دو تیم نیز بی نتیجه ماند و با نتیجه 18 بر 8 شکست خورد که درمجموع این بازی را با نتیجه سه بر دو در خارج از خانه به تیم حریف واگذار کرد.



 



تیم شهرداری لنگرود درمجموع دو دیدار رفت وبرگشت مغلوب تیم هیأت والیبال رشت شد که درنهایت از دور مسابقات لیگ والیبال حذف شد و تیم های فولاد گیلان، هیأت والیبال رشت، وحدت جوانان ماسال و هیأت والیبال انزلی به دور بعدی این مسابقات دست یافتند.



 



این در حالی است که از قبل از آغاز این دیدار اعضای تیم شهرداری لنگرود نسبت به برخی اصول فنی و قانونی در روند برگزاری این دیدار اعتراض داشتند ولی بدون ترتیب اثری مسئولان این دیدار برگزار شد.



 



هفته گذشته نیز تیم شهرداری لنگرود درباره حضور غیرقانونی یکی از بازیکنان در تیم رشت اعتراض داشتند که نامه اعتراضی آنان به هیأت والیبال استان نیز بدون پاسخ باقی ماند.



 



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان