به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، مراسم تجلیل از پرستاران درمانگاه امام حسین (ع) بهداری تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان لنگرود عصر امروز به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار برگزار شد.



 

نماینده ولی فقیه در تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان لنگرود ضمن تبریک این روز و تقدیر از تلاش های شبانه روزی پرستاران اظهار کرد: ما در جامعه خود شاهد مشاغل مختلفی هستیم که هدف بیشتر مردم از آن مشاغل، درآمدزایی است که ساعاتی را در طول شبانه روز به کار می پردازند.



 

حجت الاسلام احسان الله محمدی گفت: هیچ ثروتی یا کاری نمی تواند ارزش و کار پزشکی و پرستاری را جبران کند که جان دوباره ای به انسان های بیمار می دهد و امید را در دل خانواده ها ایجاد می کند.



 

وی با بیان اینکه شریف ترین شغل ها خدمت به جامعه است افزود: نقش پرستاری از صدر اسلام تاکنون دارای اهمیت بوده و امروز هرکسی صحبت از پرستاری می کند به یاد رشادت های مردانه حضرت زینب در پشتیبانی و نگهبانی از امام حسین (ع) و امام سجاد (ع) در بستر بیماری می افتد.



[gallery columns="1" size="large" ids="92499,92500,92501,92502,92503"]

مسئول بهداری تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان نیز اظهار کرد: بهداری تیپ میرزا کوچک خان علاوه بر درمانگاه پادگانی که وظیفه پشتیبانی بهداشتی از نیروهای پایور، بسیجی و سرباز را در تیپ بر عهده دارد دارای یک درمانگاه درجه یک امام حسین (ع) در شهراست که به کارکنان نیروهای مسلح به ویژه کارکنان سپاه و افراد تحت تکفل خدمت رسانی می کند.



 

احمد شیخ پور گفت: درمانگاه امام حسین (ع) پشتوانه ای محکم برای کارکنان و خانواده های آنان است که خدمات پزشکی در هر ساعت شبانه روز فراهم است.



 

وی با اشاره به ویزیت دولتی برای افراد کم بضاعت در این درمانگاه، افزود: بخش های تخصصی نظیر قلب، پوست، زنان، چشم، دندان پزشکی، آزمایشگاه اعصاب و روان، اطفال، رادیولوژی، مشاور تغذیه و ... در این درمانگاه برای مردم و پرسنل خدمت رسانی می کنند.



 

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان