به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، علی ربیعی ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان لنگرود در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان لنگرود اظهار کرد: نمی خواهم وضع موجود را کتمان کنم و این بدترین نوع حرف زدن است که بگوییم همه چیز خوب است.  

وی با بیان اینکه اگر مطالعه ای کنیم می بینیم که کارهایی نیز صورت گرفته است گفت: اگر سؤال کنند حقوق بازنشستگان و کارگران کافی است میگویم نه ولی مسیر دیگری نیز وجود ندارد.

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اذعان به اینکه اگر به زنجیره جهانی متصل نباشیم کارهای به خوبی انجام نمی شود بیان کرد: نمی گویم همه چیز حل و ارتباط با بانک ها آسان شده است ولی تحریم، هزینه عزت ملت و نظام است که تحمل کردیم ولی رفع تحریم ها نیز پر عزت بوده که انجام شد.

 

وی با اشاره به اینکه نرخ سودها نسبت به گذشته پایین آمده و به نرخ تورم نزدیک شد افزود: طیف کوچک اقتصاد باید بزرگ شود و ما رشد را حفظ کردیم که اثر آن چند سال بعد نمایان می شود.

 

ربیعی با اذعان به اینکه با پدیده رشد بدون اشتغال روبرو هستیم گفت: اگر تامین اجتماعی را رها کنیم حدود ۴۰ میلیون آدم زمین میخورند.

 

 وی با بیان اینکه در سال ۹۶ رشد صادرات غیر نفتی از صادرات نفتی بیشتر شد افزود: از محل اشتغال روستایی باید 17 هزار شغل ایجاد شود و تنها راه آن سخت کوشی و پشتکار و هزینه درست منابع است.

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز کار وام اشتغال روستایی در کشور خبر داد و بیان کرد: وام اشتغال روستایی در کشور نخستین بار در استان گیلان از فردا آغاز به کار خواهد کرد.

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بابیان اینکه 25 درصد از روستاها را روستاهای کانونی خواهیم کرد، گفت: اولویت اصلی در ظرفیت اشتغال در گیلان، گردشگری است.

 

به گزارش لنگرخبر، برای سفر وزیر کار به لنگرود، بازدید از پنج پروژه در شهرستان و جلسه شورای اداری در فرمانداری لنگرود برنامه ریزی شده بود که علی ربیعی فقط در جلسه شورای اداری شرکت کرد.

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعد از شرکت در جلسه شورای اداری  با حضور در بانک کشاورزی لنگرود ارائه تسهیلات اشتغال روستایی را به صورت نمادین آغاز کرد.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان