سید مهدی رجایی امروز در گفت وگو با لنگرخبر با اشاره به پیش بینی وضعیت هوا در چند روز آینده و فعال شدن جبهه هوای سرد در گیلان اظهار کرد: از چند روز گذشته جلسات مدیریت بحران در شهرداری لنگرود جهت هماهنگی بین واحدها برگزارشده تا در شرایط بحرانی به موقع وارد عمل شوند.



 



وی با بیان اینکه تمام ماشین آلات تجهیز شده است افزود: حدود دو هزار کیلو نمک خریداری شده تا در زمان بارش برف، کار نمک پاشی در جاده ها و خیابان های اصلی انجام شود تا در تردد خودروها مشکلی به وجود نیاید.



 



شهردار لنگرود با اشاره به تجهیز و آماده کردن 10 دستگاه خودرو برای برف روبی در سطح شهر، تصریح کرد: از چندی پیش نیز کار هرس درختان فرسوده و خطرآفرین در سطح شهر لنگرود انجام شد تا در شرایط بد جوی هوا شاهد اتفاق ناخوشایندی نباشیم.



 



رجایی گفت: ستاد بحران شهرداری لنگرود نیز پنج اکیپ در نقاط مختلف شهر ساماندهی کرده است که چهار اکیپ در نقاط مشخص و یک اکیپ نیز به صورت سیار خدمت رسانی خواهد کرد.



 



وی با اشاره به آمادگی ستاد بحران شهرداری لنگرود برای مقابله با وضعیت بحرانی، بیان کرد: از شهروندان درخواست می شود تا در صورت بارش نعمت الهی و برف سنگین، از رفت وآمدهای غیرضروری خودداری کنند.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان