سردار حسین مصطفی پور امروز در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر در لنگرود با اشاره به بارش برف در استان گیلان، اظهار کرد: از عصر روز شنبه شاهد بارش برف در استان گیلان هستیم که موجب مسدود شدن برخی راه های مواصلاتی و گرفتار شدن مردم در برف در جاده ها بودیم.

 

وی با بیان اینکه تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان نیروی زمینی سپاه از هفته گذشته برای کمک رسانی به مردم در حالت آماده باش قرار دارد افزود: مهندسی تیپ میرزا کوچک خان لنگرود آماده است تا در صورت نیاز و فراخوان مراجع استانی به کمک نیروهای راهداری و امدادی برای کمک به شهروندان وارد عمل شود.

 

فرمانده تیپ نیرو مخصوص میرزا کوچک خان نیروی زمینی سپاه لنگرود با اشاره به اینکه سپاه همیشه در هر شرایطی آماده خدمت رسانی مردم است تصریح کرد: از روز گذشته تعدادی از پرسنل تیپ همراه با خودروهای سنگین در شهرستان شفت حضور دارند و در کنار نیروهای راهداری برای بازگشایی راه ها تلاش می کنند.

 

سردار مصطفی پور گفت: تیپ میرزا کوچک خان نیروی زمینی سپاه آماده است تا هرگونه کمک موردنیاز اعم از تجهیزات لجستیکی و پزشکی را در اختیار مردم عزیز استان گیلان قرار دهد.

 

وی بیان کرد: تجهیزات مهندسی تیپ نیز آمادگی لازم را دارند تا در کمترین زمان ممکن برای امدادرسانی درصحنه حضور پیدا کنند که در زمان مأموریت های مختلف همچون برف سال گذشته در استان گیلان این موضوع به خوبی انجام شد.

 

فرمانده تیپ نیرو مخصوص میرزا کوچک خان نیروی زمینی سپاه لنگرود درباره توانمندی این تیپ برای امدادرسانی در سطح استان گیلان تصریح کرد: پرسنل تیپ میرزا کوچک خان آمادگی دارد تا در حد توان تجهیزات لازم لجستیکی و پزشکی را به صورت شبانه روزی ارائه دهد.

 

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان