سید رضا جوادپور امروز در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با بیان اینکه تمام ادارات در آماده باش کامل هستند اظهار کرد: از یک روز پیش از بارش باران تمام اکیپ های راهداری، امداد نجات، هلال احمر و همه دستگاه های اداری و مدیریتی در غالب ۲۰ تیم مختلف در سطح شهرستان مشغول ایجاد شرایط لازم و ارائه خدمات مناسب درباره بارش های پیش بینی شده هستند.



 



وی با بیان اینکه کلیه دستگاه های ذی ربط و ادارات این شهرستان در حالت آماده باش جهت مقابله با بحران برف هستند، افزود: طی بارش برف که از عصر روز گذشته آغازشده 20 روستای بخش اطاقور از 20 تا 60 سانتی متر بارش برف داشتیم و بارش همچنان ادامه دارد.



 



فرماندار لنگرود با بیان اینکه اکیپ های راهداری مشغول باز کردن مسیرهای کوهستانی هستند تصریح کرد: خدمت رسانی در مسیرهای کوهستانی به دلیل بارش شدید برف و حجم برف های انباشته شده به کندی انجام می شود.



 



نماینده عالی دولت در شهرستان لنگرود گفت: همه مسائل مربوط به نان و سوخت برای افرادی که در ارتفاعات هستند فراهم است و تاکنون قطعی آب، برق و گاز گزارش نشده است.



 



جوادپور با بیان اینکه کلیه راه های جلگه برای تردد باز است بیان کرد: بنا بر دستور استاندار در حالت آماده باش قرار داریم و کلیه ادارات،شهرداری ها، شوراها و دهیاران و…. به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مردم هستند.



 



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان