دکتر رامین غلام پور امروز در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با اشاره به فعالیت های شبکه بهداشت لنگرود، اظهار کرد: در نه ماهه نخست سال جاری از 12937 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن بین راهی، اماکن عمومی و … بازرسی صورت گرفته است.

 

وی گفت: در قالب این تعداد بازرسی، 2960 کیلوگرم انواع روغن سوخته، کمپوت و کنسرو، چیپس و پفک، دوغ و آب معدنی، موارد خوراکی و … کشف و معدوم شده است.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنگرود از کلر سنجی آب شهری و روستایی به تعداد 17939 خبر داد و تصریح کرد: از این دفعات کلر سنجی شده 16579 مورد مطلوب بوده است.

 

غلام پور با اشاره به صدور و تمدید 2572 کارت تندرستی و صلاحیت بهداشتی شبکه بهداشت توسط کارشناسان این اداره در این طرح، افزود: در جریان بازدیدهای انجام شده، 10 مغازه پلمپ و 65 مورد نیز به مراجع قضایی معرفی شد.

 

وی با بیان اینکه نظارت بر نحوه تهیه و توزیع مواد غذایی یکی از وظایف شبکه بهداشت است بیان کرد: بازرسی ها توسط کارشناسان بهداشت محیط به منظور پیشگیری مردم جامعه از بیماری های غیر واگیر نظیر بیماری های قلبی و عروقی و دیابت انجام می شود.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنگرود از مردم خواست جهت تهیه مواد غذایی موردنیاز به مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی مجاز مراجعه کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را با شماره تماس ۰۱۳۴۴۵۲۴۴۴۳ در وقت اداری یا سامانه شکایت مردمی ۱۹۰ به کارشناسان بهداشت محیط اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان