به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی پیش از ظهر امروز در دیدار با مسئولین ادارات این شهرستان در سالن جلسات دفتر امام جمعه اظهار کرد: انقلاب اسلامی مدل جدیدی از نوع انقلاب ها بود که مدال آوران آن شهدای نظیر شهیدان بهشتی، رجایی، مطهری و ... هستند.  

وی گفت: امام بعد از آغاز پویش انقلاب، نوع چیدمان آن و ولی فقیه را معرفی کرد که همه چیز را باهم داشت و مردم به سوی این تفکر شتافتند و در کنار امام و توکل بر خدا، رژیم تادندان مسلح طاغوت را از کشور بیرون راندند.

 

امام جمعه لنگرود با اشاره به هوشیاری امام خامنه ای و هدایت انقلاب بعد از رحلت امام خمینی (ره) افزود: امام خامنه ای در ادبیات سیاسی و فرهنگی کشور واژه های جدیدی را وارد عرصه کرده است که برخی نیز نگاه کجی به آن واژه ها می کنند.

 

سلیمانی بابیان اینکه واژه های ناب رهبری برای ماندگاری و فراموش نکردن خط انقلاب است تصریح کرد: آتش به اختیار واژه اخیر رهبری خطاب به فعالان فرهنگی است تا وارد عرصه شوند و کارها بر اساس قانون و تمیز انجام شود.

 

وی بابیان اینکه جوان آتش به اختیار مأمور بررسی معضلات فرهنگی و ارائه راه حل است افزود: اصول حزبی نباید ما را به خود مشغول کند و از وظایف انقلابی بازدارد.

 

امام جمعه لنگرود گفت: عده ای به دنبال جدا کردن اهداف مسئولین با یکدیگر هستند که جز تفرق افکنی هدف دیگری ندارند، اهداف همه مسئولین در خط انقلاب و بر اساس قانون کشور باید باشد.

 

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان